piątek, 9 listopada 2012

Avon - Róż do policzków


Witajcie :)

Róż to dla mnie obowiązkowy element każdego makijażu. Za pomocą różu możemy świetnie podkreślić kości policzkowe i wymodelować rysy twarzy, jak również ożywić koloryt naszej cery.
Jednym z często używanych przeze mnie tego typu kosmetykiem jest róż do policzków firmy Avon. Zamawiając go jakiś czas temu, obawiałam się o jego kolor i efekt jaki będzie dawał na skórze. Lecz gdy tylko go dostałam, moje wątpliwości się rozwiały i szybko się polubiliśmy :)















Róż znajduje się w czarnym, plastikowym lecz solidnym opakowaniu, z wygodnym zamknięciem. W środku znajduje się duże lustereczko, które dobrze się sprawdza do drobnych poprawek makijażu w ciągu dnia :) Do opakowania dołączony jest także mały pędzelek, który szczerze mówiąc, średnio się sprawdza do nakładania różu i modelowania, lecz w nagłej potrzebie do szybkiej poprawki może być nawet pomocny :) Podsumowując, całe opakowanie wygląda dość solidnie i elegancko. Pojemność różu to 6g. 











Róż występuje w 2 wersjach kolorystycznych. Ja posiadam odcień jaśniejszy, Soft Plum. Jest dość dobrze napigmentowany. Kolor ten bardzo dobrze dopasowuje się do mojej dość jasnej karnacji, ślicznie podkreśla kości policzkowe. Róż posiada w sobie bardzo malutkie, opalizujące drobinki, które po aplikacji na skórze są praktycznie niewidoczne.
Można stopniować efekt podkreślenia kości policzkowych, od delikatnego do intensywnego, w zależności od ilości nałożonego różu. U mnie już 1 lub 2 muśnięcia pędzlem dają zadowalający efekt. Przy nakładaniu różu na pędzel, produkt lekko się pyli, lecz nie jest dużym problemem. Róż jest bardzo wydajny. Bardzo długo utrzymuje się na skórze, nie ściera się i nie rozmazuje. Cena różu to ok. 20-25zł, w zależności od promocji w danym katalogu.


















Zalety:
- ładny odcień
- dobrze stapia się ze skórą
- można stopniować efekt podkreślenia
- zawiera bardzo delikatne, opalizujące drobinki
- bardzo wydajny
- bardzo długo trzyma się na skórze
- nie ściera się i nie rozmazuje
- wygodne, eleganckie opakowanie
- niewygórowana cena

Wady:
- lekko pyli przy nakładaniu na pędzel







 Podsumowując, róż ten jest wart polecenia. Myślę, że jest to jeden z lepszych produktów firmy Avon, który naprawdę warto wypróbować. Najbardziej opłaca się go nabyć w dobrej promocji w katalogu, ponieważ cena regularna jest wg. mnie troszkę wygórowana.

Moja ocena: 5,5/6



Na koniec chciałabym pokazać Wam paczki, które ostatnio do mnie dotarły :)


Pierwsza z nich, to wygrana w rozdaniu na blogu:  http://make-up-passion.blogspot.com/ 





Druga paczuszka, to nagroda w rozdaniu na blogu:  http://swiat-blanki.blogspot.com/



Bardzo Wam dziewczyny dziękuję za śliczne nagrody!!! :)

Pozdrawiam cieplutko wszystkie czytelniczki bloga,
Camille






10 komentarzy:

  1. Rzeczywiście kolor bardzo delikatny. Ja bardziej gustuję w takich rdzawych odcieniach ale kto wie:) może się skuszę i na tą wersję.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jakoś nie mam przekonania do avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor bardzo mi sie podoba, ale ostatnio jakoś przerzuciłam sie na bronzer

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt, ma bardzo łądny kolor i cena też jest ok.
    Zapraszam do siebie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam do zabawy - zostałaś nominowana http://themonique-girlsjustwant.blogspot.com/2012/11/tag-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej ;) Ja bardzo rzadko używam róży, można nawet rzec że w ogóle ;)
    Zostałaś otagowana http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się Twój blog ! i już wiem czemu piszą o tobie, że jesteś szczęściarą, same wygrane, haha :)) Niestety teraz brak czasu nie pozwala mi na przeczytanie wszystkich postów ale z pewnością to zrobię :) xoxo, Little B.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam odkupić ten róż od koleżanki, ale się rozmyśliłam, może jednak go kupię :P

    OdpowiedzUsuń
  9. nie jestem fanką kosmetyków avonu ale ten róż zakupiłam i jestem zadowolona. spełnia moje oczekiwania. dla mnie podkreślenie policzków zaraz po podkreśleniu oczu jest bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  10. tez mam ten róż, tylko kolor ten ciemniejszy. powiem szczerze, że Avon mnie pozytywnie zaskoczył, bo produkt jest rzeczywiście dobry.

    OdpowiedzUsuń