niedziela, 18 listopada 2012

Barwa - Siarkowa Moc, Specjalistyczny szampon antybakteryjny przeciwłojotokowy


Cześć!

Tym razem przyszedł czas na recenzję szamponu przeciwłojotokowego Siarkowa Moc firmy Barwa. Testowałam go kilka tygodni i niestety z przykrością muszę stwierdzić, że specjalistyczny jest chyba tylko z nazwy i kompletnie nie spełnia obietnic producenta, zwłaszcza odnośnie zmniejszenia łojotoku skóry głowy. Ale po kolei...







Szampon znajduje się w plastikowej butelce o pojemności 180ml. Posiada bardzo wygodne w użytkowaniu otwieranie, które dozuje odpowiednią ilość produktu. 


















 Teraz trochę o jego właściwościach... Jeśli chodzi o plusy, to nie jest ich zbyt wiele. Na pewno można do nich zaliczyć średniogęstą konsystencję i to, że się dość dobrze się pieni. W miarę dobrze oczyszcza włosy, efekt jest porównywalny do działania innych szamponów do włosów przetłuszczających się. 
Natomiast jeśli chodzi o minusy, to po pierwsze szampon jest dość mało wydajny, przy regularnym stosowaniu starcza na ok. 3 tygodnie. Po drugie i chyba najważniejsze, zdecydowanie nie zmniejsza przetłuszczania się włosów i skóry głowy. Wręcz mam wrażenie, że włosy są szybciej nieświeże niż po zastosowaniu innych szamponów... Trochę wysusza włosy, które po myciu tym szamponem tracą blask i są splątane. Konieczne jest używanie odżywki. Kolejnym dużym minusem jest dla mnie jego zapach. Jest on dość intensywny, chemiczny, przypominający trochę cytrusowy. Do minusów można zaliczyć także jego cenę, która wynosi ok. 18-20zł., i jest wg. mnie troszkę wygórowana w porównaniu do jego działania i pojemności opakowania. 

















Skład:
aqua, sodium laureth-2 sulfate, lauramidopropyl betaine, laureth-3, glyceryl oleate, lauryl glucoside, sulfur, PEG-30 castor oil, alcohol denat., sodium cocoamphoacetate, triticum vulgare, climbazole, polyquaternium-10, guar hydroxypropyltrimonium chloride, citric acid, 2-bromo-2-nitropropane-1,3-diol, parfum, d-limonene.



Zalety:
- wygodne opakowanie
- średniogęsta konsystencja
- dość dobrze się pieni
- oczyszcza włosy jak inne szampony do włosów przetłuszczających się

Wady:
- mało wydajny
- zdecydowanie nie zmniejsza przetłuszczania się włosów
- trochę wysusza włosy
- włosy są splątane
- intensywny, chemiczny zapach
- dość wygórowana cena







Podsumowując, nie polecam Wam tego szamponu. Ma dużo minusów, zdecydowanie lepiej kupić po prostu

inny szampon do włosów przetłuszczających się. Ten ma zdecydowanie zbyt wygórowaną cenę w stosunku do jego działania i właściwości. Z pewnością więcej nie kupię tego produktu. 

Moja ocena: 2/6

Pozdrawiam Was cieplutko :*
Camillle





22 komentarze:

  1. z tej firmy mam żel punktowy na "syfy" i w sumie jest ok (szału ni ma ale drogi też nie był) aLE szamponu to bym chyba nie odważyła się kupić. Po żelu to mnie oczy szczypią, ale całe szczęście, ze go się trzyma tylko 15 min :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja miałam mydełko tej firmy i było swietne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam,ale faktycznie skoro ma aż tyle minusow,to lepiej poszukać jakiegoś tańszego zamienika :-) niestety żadnego polecić nie mogę,bo za każdym razem kupuję inny szampon i ciągle szukam ideału:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ratuję się szamponem suchym, jeśli chodzi o przetłuszczanie włosów, ale zaczęłam zauważać, ze strasznie przesusza... sama szukam idealnego szamponu

    OdpowiedzUsuń
  5. Z siarkowej mocy miałam punktowy żel na wypryski i nie dawał żadnych efektów ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Barwy posiadam maseczke siarkowa moc...troszkę śmierdzi, ale da się przeżyć. Całkiem nieźle działa, choć cudów nie ma ;)
    O szamponie nie słyszłam...
    Zapraszam do siebie na kreatywny konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam również mocno przetłuszczające się włosy, ale z tego co u siebie zauważyłam warto myć włosy na zmianę z jakimś nwilżającym szamponem. Bo im bardziej je wysuszałam tym bardziej one się przetłuszczały. Teraz mam dwa szampony jeden na łupież tłusty, a drugi delikatny nawilżający do stosowania nawet u niemowlaków ;) I jak na razie jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam ze maja też szampon. Miałam krem. Jak pomyślę, że na skórze głowy byłoby takie samo uczucie co na buzi to aż mnie dreszcze przeszły.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przydatna recenzja :) mam przetłuszczające się włosy, ale teraz wiem żeby nie kupować tego szamponu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś oTAGowana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że nie zmniejsza przetłuszczania :/ z tym niestety cały czas się borykam :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Z PRZYJEMNOSCIA DODAJE DO OBSERWOWANYCH :)BEDE TU CZESTYM GOSCIEM

    OdpowiedzUsuń
  14. Dozownik jest ciekawy, ale jak splatuje włosy to już wiem ze nie jest dla mnie....

    OdpowiedzUsuń
  15. hmm nigdy o nim nie slyszalam, musze wyprobowac.. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze, że piszesz bo miałam go ostatnio kupić, ale z tego co piszesz to już wiem że nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie mąż używa tego szamponu, podobnie jak i kremu matującego z tej serii, ja się nie odważyłam- ale on jest dosyć gruboskórny więc mało co mu szkodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie miałam nigdy tego szamponu, ale używałam z Barwy szamponu rumiankowego z SLS do oczyszania skóry głowy z silikonów, olei, itp. niestety tez mnie nie zachwycił :( użyłam go chyba 2 razy i stoi w kąciku szafki póki co...

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze, że napisałaś tą recenzję, bo chciałam go kupić...
    Teraz chyba jednak zrezygnuję..:-)
    Chociaż! Krem z tej serii uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki Twojej recenzji cieszę się,że nie zdecydowałam się na jego zakup ;-).

    OdpowiedzUsuń
  21. Całe szczęście, że go nie kupiłam. A miał trafić do mojego koszyka :)

    OdpowiedzUsuń