piątek, 16 listopada 2012

Fitomed - Tonik oczyszczający ziołowy do cery tłustej


Witajcie :)

Dziś przygotowałam dla Was recenzję ostatnio używanego przeze mnie toniku, a mianowicie chodzi o tonik oczyszczający ziołowy do cery tłustej, dość popularnej ostatnio firmy Fitomed.






Tonik znajduje się w przezroczystej, plastikowej butelce, o pojemności 200ml. Posiada wygodne zamknięcie, które wylewa na wacik odpowiednią jego ilość.






Tonik ten bardzo dobrze oczyszcza i odświeża skórę. Nie pozostawia tłustej warstwy na skórze, jak również nie powoduje jej ściągnięcia. Nie podrażnia i nie uczula. Tonik ma dość dobry skład, zawierający dużą ilość wyciągów ziołowych. Nie zawiera alkoholu, za co ma duży plus. Posiada przyjemny i delikatny, ziołowy zapach, który po aplikacji jest lekko wyczuwalny na skórze. Tonik można kupić w aptekach lub sklepach zielarskich. Niestety niedostępny jest w sieciowych drogeriach. Jego cena to ok.10zł.





Skład:


Zalety:
- odświeża i oczyszcza skórę
- nie powoduje ściągnięcia skóry
- nie podrażnia i nie uczula
- nie pozostawia tłustej warstwy
- przyjemny, ziołowy zapach
- niska cena, ok. 10zł

Wady:
- słaba dostępność (tylko w aptekach lub sklepach zielarskich)






Myślę, że tonik jest warty wypróbowania. Dobrze odświeża i oczyszcza skórę, nie podrażniając jej. Dużym plusem jest jego cena, która myślę, że w stosunku do jego składu jest bardzo atrakcyjna. Jest to już moje drugie opakowanie tego toniku i sądzę, że nie ostatnie :)

Moja ocena: 5/6



Na koniec chciałabym Wam pokazać jakie paczuszki z wygranymi w rozdaniach dotarły do mnie w tym tygodniu :))


Pierwsza z nich to wygrana w rozdaniu na blogu http://www.lilesly-inspirations.blogspot.com/ 
Kosmetyki zapakowane były w piękne opakowanie z dużą kokardą :)








Kolejna paczuszka z wygraną na blogu  http://the-vanity-life.blogspot.com/



Ostatnia z nich to przesyłka z wygraną w rozdaniu na blogu http://rincewind99.blogspot.com/


Pięknie Wam dziewczyny dziękuję za śliczne paczki ze świetnymi kosmetykami :)) Jestem ogromnie z wszystkich zadowolona i z wielką przyjemnością będę je testować i oczywiście recenzować później na blogu :)

Dziękuję Wam także za to, że ciągle przybywa nowych obserwatorów mojego bloga, a także osób komentujących notki. Jest to dla mnie bardzo ważne i miłe, ponieważ wiem, że ktoś czyta mojego bloga i jest on dla kogoś choć trochę interesujący :) :* 

Pozdrawiam Was cieplutko,
Camille

18 komentarzy:

  1. Toniku nie miałam, ale bardzo lubię kosmetyki do włosów z tej firmy.
    Również polecam ;-)

    Gratuluję wygranych. teraz tylko się pielęgnować i testować :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszłam o tym toniku, ale wydaję mi się, że mógłby mi się spodobać. Muszę go znaleźć i kupić :)
    Gratuluję aż tylu wygranych :)
    Zapraszam Cię na mojego bloga jeśli oczywiście masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super paczki ! :D a Fitomed - na stronie jest sklep i czaję się na płyn z pomarańczą

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten tonik i też jestem z niego zadowolona. Zgadzam się, że skład produktu jest godny wypróbowania zwłaszcza przez osoby z problematycznymi cerami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wygranych, świetne paczki. ;)
    Ja z Fitomedu miałam płyn różany i teraz zaczęła używać toniku lukrecja gładka. Moja buzia polubiła się z każdym z tych kosmetyków, a składy są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie słyszałam o tym toniku ale wygląda na to że jest nie zły ;)
    gratulacje wygranych ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś otagowana:
    http://malymiszmasz.blogspot.com/2012/11/tag-relaks-i-ostatnie-zakupy-kosmetyczne.html
    :-)
    P.S.
    ale świetne wygrane, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No powygrywałaś tego naprawdę sporo :) Myślę, że większość z nich przetestujesz i dasz znac co warto kupić, a czego nie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W końcu mam chwile więc i mogę przeskanować twojego bloga :) Co do toniku, znając siebie nie kupiłabym go, nie podoba mi się opakowanie- jestem wzrokowcem i działają na mnie tanie chwyty marketingowe - ładnie opakowanie większa sprzedaż do tego dochodzi ziołowy zapach którego nie znoszę, fuj.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny produkt..nie jest aż tak przepełniony chemią ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już wcześniej słyszałam dobre opinie o tym toniku, pewnie bym już go miała w swoich zbiorach gdyby nie ta dostępność ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że tak trudno dostępny, bo może być bardzo fajny ;) Gratuluję wygranych!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się że przesyłka dotarła w całości :))) Ależ masz szczęście w tych konkursach, bardzo fajnie :)

    A tonik bardzo mnie zaciekawił, lubię ziołowe kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Z fitomed mam wodę różana, która służy mi jako tonik i bardzo ja lubię. Ale masz szczęście w rozdaniach, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mnie zaciekawił ten tonik , ale za chiny nie wiem gdzie go mozna dostac :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swój zamawiałam przez internet w aptece Dbam o Zdrowie. Można go później odebrać (bez żadnych kosztów dostawy) z dowolnie wybranej przez Ciebie apteki tej sieci w Twoim mieście.

      Usuń