niedziela, 11 maja 2014

Pantene Pro-V - Nature Fusion Oil Therapy, Odżywka do włosów


Witajcie!

W dzisiejszej notce główną bohaterką będzie odżywka do włosów Pantene Pro-V Nature Fusion Oil Therapy. Skusiłam się na nią już jakiś czas temu i byłam bardzo ciekawa jak sprawdzi się na moich włosach :)


 Odżywka znajduje się w wysokiej, smukłej, wykonanej z dość twardego plastiku butelce. Z racji swoich gabarytów nie jest zbyt poręczna. Posiada plastikowe zamykanie typu "klik", które bardzo dobrze się spisuje w codziennym użytkowaniu. W opakowaniu znajduje się 360ml odżywki.


Odżywka ma bardzo fajną i przyjemna w użytkowaniu, średniogęstą konsystencję. Bardzo dobrze wydostaje się ją z butelki, jak również wygodnie rozprowadza na powierzchni włosów.
Odżywka bez problemów spłukuje się z włosów, pozostawiając je miękkie i delikatne w dotyku. Wyraźnie ułatwia rozczesywanie włosów po myciu. Nie powoduje puszenia i elektryzowania się włosów.
Nie zauważyłam, aby przyspieszała przetłuszczanie się włosów oraz je obciążała.
Zapach odżywki mogę śmiało określić jako naprawdę śliczny i jak najbardziej wpasowujący się w mój gust :)  Jest to zapach świeży i przyjemny. Jest bardzo intensywny i długo utrzymujący się na włosach.
Odżywka ta jest bardzo wydajnym kosmetykiem, starcza na naprawdę długi okres czasu przy regularnym stosowaniu.
Odżywkę można kupić w większości drogerii. Jej cena to ok. 12-15zł.


Skład:


Zalety:
- średniogęsta konsystencja
- dobrze rozprowadza się na włosach
- włosy po jej użyciu są miękkie i delikatne
- nie powoduje puszenia się włosów
- wyraźnie ułatwia rozczesywanie
- nie obciąża włosów
- bardzo wydajna
- śliczny zapach
- łatwo dostępna
- dość przystępna cena

Wady:
- nawet przy regularnym stosowaniu nie poprawia nawilżenia włosów


Podsumowując, odżywkę tę oceniam całkiem pozytywnie :) Fajnie się spisuje na co dzień i spełnia swoje podstawowe zadania, jak na tego rodzaju kosmetyk przystało. Bardzo się z nią polubiłam i sądzę, że jeszcze kiedyś do niej wrócę :)

Moja ocena: 5/6


Pozdrawiam wszystkich bardzo gorąco,
Camille




























30 komentarzy:

  1. nie miałam jeszcze żadnej odżywki z tej fimry, jestem wierna gliss kur'om :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam, dla mnie najlepsze są odżywki nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ale tak po opisie całkiem ciekawa tylko szkoda, że nie nawilża bo ostatnio moje włosy tego potrzebują

    OdpowiedzUsuń
  4. Już dawno nie miałam niczego z Pantene Pro-V...
    Odżywek nie znam generalnie, ale za to szampony dobrze wspominam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej odżywki ale opis jest bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że nie pomaga na dłuższą metę! Może jak będzie kiedyś w promocji to wypróbuję ją na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie używałam niczego z tej marki. Odkryłam lepiej działające kosmetyki, więc nawet przestałam się nią interesować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno nie używałam kosmetyków tej marki, muszę do nich powrócić, choć szkoda, że włosy nie są po zastosowaniu tej odżywki bardziej nawilżone ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. ojć, alko na drugim miejscu :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam szampon z tej serii.. zrobił mi taki łupież, że nie mogłam go wyleczyć :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasami z odżywek tego typu kupuję dove. A tak to wolę ziołowe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. szczerze mówiąc nie widziałam jej jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe jak by się u mnie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana ten szampon poleciła mi mama i wiesz co jest to najlepszy szampon do włosów jaki kiedy kolwiek miałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie lubiłam tej firmy, a ich kosmetyki w moim przypadku okazywały się bublami...

    OdpowiedzUsuń
  16. jakoś nie polubiłam z kosmetykami tej firmy do włosów, przetłuszczały mi włosy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dawno już nie używałam kosmetyków Pantene. Nawet nie pamiętam jak się sprawdzały na moich włosach ;) Szkoda, że nie nawilża ;( myśle, że to duża wada jeśli chodzi o moje kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam tą odżywkę i była w sumie taka średnia, zgadzam się, że nie nawilżała zbytnio.. :)
    Pozdrawiam cieplutko! :)
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie się nie sprawdziła przetłuszcza mi strasznie włosy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Yes , when i wake up, i see this articel n i think this good news thaks, i will share but ithik u must visit my blog too cuase the information have ...
    Obat Tradisional Asam Lambung Paling Ampuh
    Nutrimax Green World Blueberry

    OdpowiedzUsuń
  21. Մենք տրամադրում թմրանյութ է բուժել տարբեր առողջական խնդիրներ, օգտագործում է թմրադեղեր, որը տրվում է եւ սերմերը կարող է բուժել հիվանդությունը ամբողջությամբ.

    Obat Epilepsi
    Obat Jantung Bocor Anak
    Obat Lipoma
    Obat Gerd
    Obat Herbal Alami
    Obat Panu Di Apotik

    OdpowiedzUsuń
  22. Whoah dieses Weblog ist ausgezeichnet, OBAT PELANCAR HAIDich liebe es, Ihre Artikel zu studieren.Bleib auf der guten Arbeit! Sie erkennen,OBAT UNTUK PROMIL viele Leute suchen nach dieser Info,Sie können ihnen sehr helfen.OBAT MENOPAUSE DINI

    OdpowiedzUsuń
  23. Ikut Menyimak artikel anda min, klo sempet berkunjung balik ya min, Kilk artikel aku
    login idnplay

    OdpowiedzUsuń