wtorek, 19 marca 2013

Essence - Lakier do paznokci Colour&Go, hard to resist, nr 76


Cześć!

Dziś kolejna z serii lakierowych notek :) Tym razem przyszedł czas na pewnie dobrze Wam już znany lakier Essence z serii Colour&Go, o nazwie hard to resist. Mogę szczerze powiedzieć, że nie spodziewałam się, że ten lakier będzie tak fajnie prezentował się na paznokciach :)

 





Lakier znajduje się w standardowej dla lakierów buteleczce o pojemności 5ml. Posiada wygodny pędzelek, którym dobrze rozprowadza się lakier na paznokciach. 
Lakier ma średniogęstą konsystencję, nie spływa na skórki. 
Kolor nr 76 - hard to resist, to piękny odcień granatu, z metalicznym połyskiem. Nie robi smug. Do pełnego krycia trzeba nałożyć dwie warstwy lakieru. 
Do jego wad można zaliczyć to, że troszkę długo schnie i trzeba uważać, aby go nie poodbijać.
Lakier można kupić w drogeriach, w których są szafy Essence. Jego cena to ok. 6zł.







Zalety:

- piękny kolor
- średniogęsta konsystencja
- nie robi smug
- dobre krycie po 2 warstwach
- łatwa dostępność
- niska cena

Wady:
- dość długo schnie






Bardzo polecam Wam ten lakier :) Ma on naprawdę śliczny kolor, przykuwający uwagę. Mimo małej wady, myślę, że za taką cenę warto się na niego skusić :)

Moja ocena: 5/6


Pozdrawiam Was gorąco,

Camille




 
















41 komentarzy:

  1. Lubię taki połyskujący granat. Bardzo ładny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ladnie wyglada ale na wiosne jestem spragniona zywych i pastelowych kokorkow;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię pastelowe kolorki na letnie dni :) Ale jak na razie u mnie wiosny niestety nie widać, a szkoda...

      Usuń
  3. świetny kolor! bardzo lubię lakiery z Essence :)
    zawsze po pomalowaniu paznokci lakierem, nakładam na nie dodatkowo top coat, dzięki któremu nie ma problemu ze schnięciem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat nie używam top coatu, więc muszę trochę czekać na wyschnięcie :)

      Usuń
  4. bardzo ładnie, metalicznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mocny, ładny kolor, ale odważny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zgadzam się ze stwierdzeniem, że odważny jest ten kolor :) Rzuca się w oczy i trudno go nie zauważyć :)

      Usuń
  6. kolor rewelacyjnie się błyszczy!

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam go i trwałość była okropna ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat nie mam żadnych problemów z trwałością jakiegokolwiek lakieru, ponieważ pazurki mam pokryte żelem, a na nim każdy lakier trzyma się rewelacyjnie :)

      Usuń
  8. Ładnie się błyszczy, kolor intensywny, z głębią :) Ale ja już myślę o wiośnie. Mam zamiar kupić kilka lakierów w jasnych, spokojnych i świeżych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ten granat na wiosnę byłby troszkę za ciemny, lepiej postawić na jaśniejsze i świeższe kolorki :)

      Usuń
  9. Piękny kolor:)) błyszczy a ja oczywiście jak sroka :PP

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ma piękny błyszczący kolor! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor, ale ich trwałość jest bardzo rozczarowująca

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny kolor, szkoda, że schnie długo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No czas schnięcia jest trochę uciążliwy, trzeba uzbroić się w cierpliwość :)

      Usuń
  13. Śliczny kolor ! :)

    Zapraszam na konkurs, do wygrania zestaw kosmetyków :)
    http://wizazmojapasja.blogspot.com/2013/03/wiosenny-konkurs.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny kolor. Uwielbiam takie, jednak nie u siebie ale u kogoś. Jakoś nie mogę się przemóc by sobie pomalować na taki kolor pazurki.

    Zapraszam do polubienie mnie na FB - http://www.facebook.com/pages/Arkana-Urody-i-Wdzi%C4%99ku-blog/288323124631165

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też nie nosiłam takich odważnych, rzucających się w oczy kolorków. Jednak pewnego razu postanowiłam pomalować "na próbę" paznokcie na jakiś odważny kolor i od razu mi się to spodobało :) Więc zachęcam Cię do wypróbowania, bo może jednak się przekonasz :)

      Usuń
  15. Bardzo ładny kolor!
    A jak super odbija światło!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny kolorek! i śliczny kształt paznokcia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę się kiedyś skusić na tą kredkę :)
    zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny kolor;)
    ładne pazurki;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale masz długie pazurki!! Kształt mi się bardzo też podoba a kolor piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolorek świetny! Ja osobiście lubie te lakiery wlasnie z powodu ich szybkiego schniecia , dziwne ze u Ciebie długo to trwa:/
    Masz bardzo ładny kształt pazurkow:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. mi się kolor nie podoba..

    OdpowiedzUsuń
  22. Zastanawiam się czy to nie jest limitowana kolekcja? Jak sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, jakiś czas temu był dostępny przez cały czas w sprzedaży. Ale teraz patrzę na ich stronę internetową i nie widzę go w wykazie lakierów z serii Colour&Go, więc pewnie został wycofany ze sprzedaży. Raczej nie był on w żadnej serii limitowanej.

      Usuń