niedziela, 6 kwietnia 2014

BeBeauty - Normalizujący żel-peeling oczyszczający do mycia twarzy


Witajcie!

Dziś recenzja kolejnego biedronkowego kosmetyku, kolejnego firmy BeBeauty i co za tym idzie, będą kolejne bardzo pozytywne wrażenia z nim związane :) Dokładniej chodzi o normalizujący żel-peeling oczyszczający do mycia twarzy. W zasadzie skusiłam się na ten żel całkiem przypadkowo, ale wcale nie żałuję tego wyboru, bo bardzo przypadł mi on do gustu :)


Żel znajduje się w opakowaniu wykonanym z dość miękkiego i elastycznego plastiku. Posiada wygodne i łatwo otwierające się plastikowe zamykanie typu "klik". W opakowaniu znajduje się 150ml produktu.


Żel ma bardzo fajną, średniogęstą konsystencję. Bez żadnych problemów wydobywa się go z opakowania. Bardzo dobrze rozprowadza się go na twarzy. 
Żel zawiera w sobie mnóstwo malutkich drobinek peelingujących. Mimo sporej ilości drobinek zawartych w żelu, nie są one bardzo ostre i po użyciu kosmetyku nie występują żadne podrażnienia ani zaczerwienienia skóry. 
Żel bardzo dobrze oczyszcza skórę z zanieczyszczeń, makijażu, itp. Nie ściąga skóry i  nie wysusza jej, bardzo dobrze ją odświeża. Przy regularnym, codziennym stosowaniu tego żelu skóra staje się gładka i oczyszczona. 
Żel jest bardzo wydajny. Do umycia całej twarzy potrzebujemy naprawdę niewielkiej ilości produktu, więc co za tym idzie, jedno opakowanie żelu starcza nam na długi czas.
Żel posiada bardzo ładny, delikatny i bardzo przyjemny zapach. Utrzymuje się on przez pewien czas po myciu na skórze.
Żel można kupić w sieci sklepów Biedronka. Jego cena to ok. 5zł.


Skład:





Zalety:
- średniogęsta konsystencja
- bardzo dobrze rozprowadza się po twarzy
- zawiera w sobie mnóstwo maleńkich drobinek peelingujących
- drobinki nie podrażniają skóry, nie powodują jej zaczerwienienia
- bardzo dobrze oczyszcza i odświeża skórę
- nie powoduje uczucia ściągnięcia i wysuszenia skóry
- bardzo wydajny
- ładny, delikatny zapach
- łatwo dostępny w każdej Biedronce
- przystępna cena, ok. 5zł

Wady:
- brak :)



Jak dla mnie ten żel jest naprawdę super i w pełni spełnia moje oczekiwania co do tego typu kosmetyku do mycia twarzy. Połączenie żelu i peelingu w jednym kosmetyku jest bardzo praktyczne i fajnie się sprawdza w codziennej pielęgnacji cery. Naprawdę bardzo polecam ten produkt! :)

Moja ocena: 6/6


Pozdrawiam serdecznie wszystkich czytelników bloga!
Camille


















21 komentarzy:

  1. Mam i bardzo lubię :) Jak dla mnie najlepszy kosmetyk z całej tej serii z bebeauty

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Be Beauty mam tylko płyn micelarny, który swoją droga polecam. Skuszę się na ten żel przy najbliższej wizycie w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też używam i wywarł na mnie dobre wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam i nie narzekałam :) Pewnie jeszcze do niego wrócę

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze go nie miałam, ale jak pokończę inne kosmetyki tego typu to kupię... kuszą mnie te Biedronkowe kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tej wersji jeszcze nie miałam, ale za to bardzo lubię żel micelarny z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też go bardzo lubię i na dodatek jego niska cena sprawia że to cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie muszę go kupić,przekonałaś mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. mam i lubię - tani a dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze go nie miałam, ale opis brzmi zachęcającą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stosowalam i byl swietny! Cala seria kosmetykow bebeauty jest dla mnie swietna - oprocz plynu micelarnego bo ten zrobil mi duza krzywde.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też miałam tę wersję, ale teraz mam inną i całkiem dobrze się sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że znalazłaś taki dobry żel w bardzo przystępnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam kiedyś płyn micelarny z tej firmy i był świetny :)
    teraz się pokuszę na ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  15. sympatyczny żel, jeszcze nie miałam takiego, chętnie sprróbuję. obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nigdy go nie miałam. Z micelem z Bebeauty się polubiłam więc może z tym żelem też tak będzie :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nigdy go nie miałam, ale muszę w końcu kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. musze w koncu kupić! z kosmetykow bebeauty miałam tylko żel micelarny ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi nie wystarczył on na długo w sumie dziwiłam się że mi go tak ubywało ale po prosu możliwe że mi siostra albo mama troszkę go podkradła.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo fajnie... Muszę je przetestować, bo wydają się naprawdę dobre. Ja ostatnio znalazła też tutaj https://www.borbe.pl też całkiem niezłe kosmetyki i to profesjonalne. Z tego co się dowiedziałam są bardzo skuteczne w działaniu, także według mnie warto byłoby też je przetestować.

    OdpowiedzUsuń