wtorek, 6 marca 2012

Isana- żel do golenia

Hej,

Dziś parę słów o żelu do golenia firmy Isana. To firma chyba wszystkim dobrze znana, dostępna w drogeriach Rossmann.






Żel znajduje się w metalowym pojemniku o pojemności 150ml. 
Posiada wygodną pompkę, którą możemy dozować dowolną ilość żelu.





Żel ma gęstą i zwartą konsystencję. Wystarczy niewielka jego ilość, aby dokładnie pokryć całe nogi. Jest bardzo wydajny. Daje dobry poślizg maszynce. Nie powoduje podrażnień i nie wysusza skóry. Dobrze zmiękcza włoski, dzięki czemu łatwo je usunąć.
Jak dla mnie jedynym minusem tego żelu jest dość chemiczny, brzoskwiniowy zapach, który dość długo utrzymuje się na skórze. Żel występuje też w wersji z aloesem dla skóry wrażliwej. Uważam, że wersja aloesowa ma znacznie ładniejszy i przyjemniejszy zapach od tej brzoskwiniowej.


Żel po nałożeniu na skórę szybko zmienia swoją konsystencję i zmienia się w piankę.


Opis producenta:





Zalety:
-gęsta i zwarta konsystencja żelu
-na skórze zamienia się szybko w piankę
-nie podrażnia skóry i nie wysusza jej
-daje dobry poślizg dla maszynki
-nie zapycha maszynki
-zmiękcza włoski
-ma wygodną pompkę
-bardzo wydajny
-niska cena (ok.8 zł w promocji)
-łatwo dostępny w każdym Rossmannie

Wady:
- intensywny, chemiczny brzoskwiniowy zapach

Ogólnie jestem zadowolona z tego produktu i mogę Wam go polecić. Jak do tej pory zużyłam już wiele opakowań tego żelu. Zawsze kupowałam wersję z aloesem, lecz tym razem wybrałam wersję brzoskwiniową. Nie znalazłam żadnych różnic w właściwościach czy działaniu żelu, różnią się tylko zapachem. I jak dla mnie zapach brzoskwiniowy jest zdecydowanie zbyt chemiczny i następnym razem z pewnością wybiorę wersję aloesową, zdecydowanie lepiej pachnącą.

Moja ocena: 5,5/6

Pozdrawiam cieplutko,
Camille

10 komentarzy:

  1. ja za nią nie przepadam: jest mało wydajna i często zacina się aplikator :/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam okazji przetestować, może się skuszę jak będzie w promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nigdy nie miałam z nią styczności. Do golenia używam zwykłego żelu pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. używam tylko tej pianki :) jestem bardzo zadowolona i myślę,że w najbliższym czasie opinii nie zmienię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachęcam do udziału w konkursie, szczegóły na
    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/2012/03/k-o-n-k-u-r-s.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę go koniecznie wypróbować :)
    Obserwuję i mam nadzieję, że Ty też dołączysz do grona moich obserwatorów :)) będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rzetelna recenzja:) tez nie lubię chemicznych zapachów, więc jestem za aloesem:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. może kupie .. po takiej recenzji ;D
    dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  9. nie jestem przekonana do tego typu kosmetykow, dlatego przeplacam wysuszona skora;)
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam zamiar ją kupić jak skończy mi się obecna ;)

    OdpowiedzUsuń