środa, 1 maja 2013

Astor - Podkład do twarzy Skin Match Fusion make-up


Witajcie!

W dzisiejszej notce chciałabym napisać Wam kilka słów o wygranym w jednym z rozdań podkładzie do twarzy Skin Match z firmy Astor. To jest mój pierwszy podkład z tej firmy i byłam bardzo ciekawa jak się sprawdzi. A więc zaczynamy :)


Podkład znajduje się w poręcznej, wykonanej z grubego szkła butelce. Całość jest porządnie wykonana, napisy nie ścierają się. Butelka posiada wygodną pompkę, która dozuje odpowiednią ilość podkładu i nie zacina się. W opakowaniu znajduje się 30 ml produktu.


Podkład ma dość rzadką i płynną konsystencję. Bardzo łatwo wydobywa się go z opakowania. Bardzo dobrze też rozprowadza się go na twarzy.
Posiadam podkład w odcieniu Natural, nr 202. To kolor ciemnobeżowy. Z początku obawiałam się, że będzie dla mnie o wiele za ciemny. Jednak po nałożeniu go na skórę bardzo się zdziwiłam, bo po krótkiej chwili  idealnie dopasował się do skóry i nie stworzył efektu maski. Bardzo ładnie wyrównuje koloryt skóry. Trzeba go jednak dobrze rozsmarować, bo może pozostawiać drobne smugi. Krycie podkładu jest raczej średnie, przy bardziej widocznych zmianach na skórze trzeba użyć korektora. Duży plus należy mu się za to, że nie podkreśla suchych skórek i zawiera filtr SPF 20. Podkład ma bardzo ładny, delikatny zapach, przypominający trochę kwiatowy.
Co do jego wad, to niestety nie nadaje się za bardzo do cery tłustej, ponieważ jest on raczej nawilżający, niż matujący. Po niedługim czasie od jego nałożenia, skóra się błyszczy, nawet mimo użycia pudru matującego.
Podkład jest dość łatwo dostępny, w drogeriach w szafach Astor. Jego cena bez promocji to ok. 50 zł.


Zalety:
- dość rzadka, lekka konsystencja
- bardzo dobrze dopasowuje się do cery
- łatwo się go rozprowadza na skórze
- nie tworzy efektu maski
- wyrównuje koloryt skóry
- nie podkreśla suchych skórek
- posiada filtr SPF 20
- ma ładny, delikatny zapach
- wygodne opakowanie z pompką
- łatwo dostępny

Wady:
- średnie krycie
- nie matuje skóry
- może pozostawiać delikatne smugi po niedokładnym rozsmarowaniu
- dość wysoka cena


Przyznam szczerze, że mam trochę mieszane uczucia co do tego podkładu, głównie ze względu na to, że nie matuje odpowiednio skóry, a ja jako posiadaczka dość tłustej cery, właśnie tego od podkładów oczekuję. Podkład ten najbardziej więc polecałabym posiadaczkom cery suchej i normalnej - myślę, że u nich będzie się najlepiej sprawdzał.

Moja ocena: 4,5/6


PS. Wczoraj dotarła do mnie paczuszka z nagrodą z rozdania na blogu http://marce7ina.blogspot.com/
Paczka szła aż z Singapuru :) Otrzymałam komplet ozdób do paznokci - ćwieków i 2 lakiery do paznokci świecące w ciemności :)



Pozdrawiam Was cieplutko,
Camille
























37 komentarzy:

  1. Nie dałabym tyle kasy za podkład. Dalej szukam idealnego dla mnie podkładu... niestety nie jest to proste.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, znalezienie idealnego podkładu to wielkie wyzwanie :)

      Usuń
  2. ja mam krem bb z astora i calkiem całkiem się spisuje :) natomiast z podkładami mam ten problem ze 80% odpada,bo nie mają b.jasnych odcieni :) pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat nie mam typowej, porcelanowej cery, więc najjaśniejsze kolory z tych dostępnych są dla mnie w sam raz.

      Usuń
  3. Ostrzyłam sobie na niego zęby gdy było -40% w Rossmannie niestety nie było już odpowiedniego koloru;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja go wygrałam kiedyś na fb, u mnie sprawdził się bardzo słabo, może to dlatego, że mam tą nieszczęsną cerę mieszaną. No i STRASZNIE mi podkreślał suche skórki. Oddałam babci...
    Te wygrane lakierki są cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie akurat nie podkreślał suchych skórek, ale strasznie błyszczała się po nim skóra.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Trochę się wystraszyłam tego koloru jak go dostałam, ale na szczęście fajnie stapia się ze skórą i nie tworzy maski :)

      Usuń
  6. Polecam klasyk jak dla mnie podklad z AA, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam nigdy podkładu z AA, ale słyszałam o nich już różne opinie.

      Usuń
  7. Nie lubie podkladów z irmy astor slaba pigmentacja oraz zla konsystencja ;/
    Pozdrawiam kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę go zaliczyć do typowych bubli, ale gdyby miał trochę lepsze działanie na skórę tłustą to byłoby fajnie :) Również pozdrawiam :))

      Usuń
  8. bez kitu naprawde dobrze dostosowuje sie do odcienia skory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to właśnie bardzo zaskoczyło :))

      Usuń
  9. nie lubie podkładów astor i chyba nic tego nie zmieni ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był mój pierwszy podkład z tej firmy, no i jak się okazało spisał się średnio.

      Usuń
  10. Ciekawa jestem tych singapurskich cudów. Chętnie zobaczę, jak się sprawdzają w praktyce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ich strasznie ciekawa :) Wkrótce wielkie testowanie :)

      Usuń
  11. No dość drogawy. Ja preferuję jaśniejsze odcienie. Ale widzę, że ladnie się Twój kolor rozprowadza;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę trochę jaśniejsze odcienie podkładów, jednak w tym przypadku nie miałam wyboru, bo ten podkład wygrałam i tylko taki kolor był dostępny :)

      Usuń
  12. Ja się już jakiś czas temu zraziłam do podkładów z Astora i skutecznie je omijam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie też już nie mam ochoty na kolejny podkład z tej firmy.

      Usuń
  13. ja już nie testuję żadnych podkładów w płynie, bo sprawdza się u mnie jedynie revlon colorstay ;) obecnie mam wielką ochotę na podkłady mineralne annabele ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam nigdy ani Revlona ani Annabelle :) Ale chętnie bym je wypróbowała :)

      Usuń
  14. Nie znam go ale swojego czasu byłam zakochana w mattitude astor, w tej chwili stawiam na Rewlon CS. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak za taką cenę widać nie opłaca się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No raczej się nie opłaca, przynajmniej posiadaczkom cer tłustych i mieszanych.

      Usuń
  16. u mnie ten podkład się akurat nie sprawdził ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama chętnie zobaczę te lakiery na paznokciach! No i ćwieki oczywiście, ponieważ to moja miłość:D Mam nadzieję, że będą Ci się podobać:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten podkład, ale odcień Ivory i jestem z niego jak najbardziej zadowolona. Chyba nie mam się do czego przyczepić.

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie astor spływał po kilku godzinach przy mojej mieszanej skórze, a do tego słabo kryje :(
    Fajny blog :)
    Pozdrawiam!

    PS. Zapraszam do mnie: infalliblelifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. wygranej gratuluję i zazdroszczę, jeszcze takich ozdóbek nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne pazurki, a podkładu nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń