wtorek, 6 sierpnia 2013

Lirene - City Matt, Fluid matująco - wygładzający, nr 203


Cześć!

Podkład, którego recenzję dziś dla Was przygotowałam, jest już dość dobrze znany w blogosferze. Gdy przeczytałam wiele pozytywnych opinii na jego temat, postanowiłam go kupić i wypróbować :) A chodzi oczywiście o słynny Lirene City Matt, fluid matująco - wygładzający.


Podkład znajduje się poręcznym, plastikowym opakowaniu, o prostej szacie graficznej. Opakowanie posiada wygodną pompkę, która bardzo łatwo dozuje podkład, nie zacina się i nie psuje. W opakowaniu znajduje się 30ml podkładu. 







Podkład ma przyjemną, średniogęstą konsystencję - jest lekki, konsystencją przypomina troszkę mus. Bardzo łatwo rozprowadza się go na twarzy - równomiernie i bez zacieków.

Krycie mogę określić jako średnie, lecz całkiem wystarczające na zakrycie drobnych przebarwień i wyprysków. Ale przy większych niedoskonałościach trzeba jednak użyć korektora.
Podkład bardzo ładnie i naturalnie wyrównuje koloryt cery, nie tworząc przy tym efektu maski. Długo trzyma się na skórze, nie ,,znika" zbyt szybko w ciągu dnia, ani na niej nie ciemnieje.
Co do jego właściwości matujących, to również całkiem fajnie się sprawuje, nie wysuszając przy tym skóry. Zawsze utrwalam go pudrem i efekt utrzymuje się dość długi czas.
Duży plus daję mu za to, że odcień nr 203, ma naprawdę jasny kolor, bardzo dobrze nadający się dla osób z jasną karnacją.
Podkład ma ładny, dość intensywny zapach. Zapach przypomina mi troszkę jakby mydlany, ale jest naprawdę bardzo przyjemny i dość długo utrzymuje się na skórze.
Nie zauważyłam aby podkład zapychał pory i powodował powstawanie zaskórników. Tak samo nie zauważyłam żadnych podrażnień i zaczerwienień na skórze. 
Jedyny jego minus to taki, że przy troszkę wysuszonej skórze, np. po opalaniu, może podkreślać suche skórki.
Podkład jest dość łatwo dostępny, możemy go kupić w większości drogerii i supermarketów. Cena za ten podkład, z jaką się spotkałam w różnych miejscach, waha się w granicach od 20-25 zł.








Skład:


Zalety:
- lekka konsystencja
- ładnie wyrównuje koloryt skóry
- nie tworzy efektu maski 
- nie ciemnieje na twarzy
- jasny odcień, nadający się dla osób z jasną karnacją
- ładnie matuje skórę
- nie wysusza i nie podrażnia skóry
- nie zapycha porów
- ładny zapach
- wygodne opakowanie z pompką
- łatwo dostępny
- rozsądna cena (20-25zł)

Wady:
- może podkreślać suche skórki


Szczerze mówiąc, bardzo przypadł mi do gustu ten podkład :) Ładnie się stapia ze skórą, wyrównuje jej koloryt, matuje skórę i ma dość jasny odcień, co jest dla mnie bardzo ważne. Jedynie szkoda, że podkreśla troszkę suche skórki na twarzy, ale przy dobrym kremie nawilżającym i peelingu nie stanowi to wielkiego problemu.
Ogólnie polecam Wam ten podkład i myślę, że warto go wypróbować :)

Moja ocena: 5,5/6


Pozdrawiam Was gorąco w ten upalny dzień :)
Camille


42 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Oj tak :) Czasami bardzo trudno znaleźć taki kolor podkładu, a tu proszę :)

      Usuń
  2. Ooo bardzo lubię ten podkład :) i firmę Lirene :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorek idealny dla mnie, nie miałam jeszcze podkładu lirene

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ale lubię kosmetyki Lirene :) Jednak ja potrzebuję naprawdę porządnego krycia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jeśli zależy Ci na konkretnym kryciu, to niestety ten podkład nie sprosta temu zadaniu :)

      Usuń
  5. nie miałam go, ale jakoś nie umiem się do niego przekonać by kupić ;)
    Zapraszam do siebie na post o zakupach w lipcu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz mieć kiedyś okazję to polecam jednak wypróbować, bo jest naprawdę całkiem fajny :)

      Usuń
  6. Podoba mi się taki jasny odcień :) Jeszcze nie miałam tego podkładu, ale po Twojej recenzji chyba wypróbuję, bo ciągle szukam ideału ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam wypróbować, mam nadzieję, że będziesz zadowolona :)

      Usuń
  7. Używałam go jeszcze w poprzednim opakowaniu i naprawdę go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go mam pierwszy raz i też bardzo się polubiliśmy :)

      Usuń
  8. Miałam go kiedyś, ale jakoś mnie nie oczarował;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to szkoda, no ale przecież nie u każdego musi się sprawdzać tak samo.

      Usuń
  9. Faktycznie jasny;) Ja chyba jednak się skusze teraz na minerały bo po tych różnych "cudownych" podkładach to mam istne piekło na twarzy;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat ja mam to szczęście, że żadne "niespodzianki" mi po podkładach raczej nie wyskakują na twarzy.

      Usuń
  10. Fajnie, że jesteś z niego zadowolona :-)
    Jak widać podkład ten jest fajny i w dodatku niedrogi :-)
    Lubię bardzo takie opakowania z pompką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jestem naprawdę z niego zadowolona :) To całkiem ciekawy kosmetyk :)

      Usuń
  11. być może w przyszłości sięgnę po niego, ale martwią mnie te suche skórki :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) No to podkreślanie suchych skórek nie jest za fajne, ale dobre nawilżenie skóry da temu radę :)

      Usuń
  12. uwielbiam takie dozowniki, no i cena fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię pompki przy podkładach, dla mnie jest to bardzo dobre i przede wszystkim higieniczne rozwiązanie :)

      Usuń
  13. Miałam go jakiś czas temu i sprawdził się nienajgorzej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo jasny :) pewnie w przyszłości go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jego jasny kolor jest jak najbardziej pasujący do naszych słowiańskich cer :))

      Usuń
  15. dwa dni temu też pisałam o tym podkładzie:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś bardzo lubiłam te podkłady, jak dla mnie słabo kryjące, ale fajny odcień nadawały skórze i lubiłam ich konsystencję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie za to je lubię - wyrównanie kolorytu skóry, fajna konsystencja no i przyjazna cena :)

      Usuń
  17. Mam gdzieś jeszcze jego resztki, bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest to moj ulubiony podkład <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama też nigdy go nie miałam, możliwe że wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. miałam ten podkład kiedyś,i ma bardzo fajną konsystencję.Rzeczywiście wygładza i cera jest bardziej promienna.Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzę, że masz takie samo zdanie na jego temat jak ja :D

      Usuń
  21. Nie miałam jeszcze nic z Lirene ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gdybym tylko używała podkładów, to brałaby w ciemno po Twojej recenzji, ale chwilowo tylko puder. Może na zimę... ;-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  23. Tylko szkoda że krycie jest średnie, ale już od dłuższego czasu mam na niego ochotę ; ) Tylko strasznie ciężko zdobyć u mnie jest ten odcień ; )

    OdpowiedzUsuń
  24. Też używam ten podkład i dla mnie jest idealny :) pisałam tez o nim na swoim blogu :)
    Jeśli jesteś zainteresowana, zapraszam http://czarnamyszka1994.blogspot.com/2013/08/lirene-city-matt.html#!/2013/08/lirene-city-matt.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Na mojej twarzy wpada on w pomarańczowy :( mimo, że mam odcień o numerze 203 :( Jestem troszkę zawiedziona, ale konsystecję ma naprawdę fajną i ten zapch :3 cudowny jest taki delikatny jak jakis kremik.

    OdpowiedzUsuń