wtorek, 1 października 2013

Bell - 2 Skin Pocket, Prasowany róż do policzków, nr 053


Hej!

Dziś recenzja jednego z niezbędników w moim codziennym makijażu, czyli różu do policzków. Tym razem będzie to prasowany róż firmy Bell, który wygrałam już jakiś czas temu w jednym z rozdań :)


Róż znajduje się w małym, plastikowym opakowaniu. Jest ono dosyć porządnie wykonane, napisy nie ścierają się szybko. Zamykane jest ono na tradycyjny w tego typu opakowaniach zatrzask, który dość lekko się otwiera. W opakowaniu znajduje się 4,5g różu.

Róż posiadam w odcieniu o numerze 053. To bardzo ładny, różowo - brzoskwiniowy kolor. Zdjęcia w pełni nie odzwierciedlają jego faktycznego koloru, w rzeczywistości jest on troszkę jaśniejszy. Posiada w sobie bardzo malutkie drobinki, które nie są raczej nachalne i widoczne na skórze, ale za to dają ładny, subtelny efekt rozświetlenia cery. 
Róż jest dość dobrze napigmentowany. Łatwo można stopniować jego kolor na skórze, więc nawet osoby mniej wprawione w nakładaniu tego typu kosmetyków nie powinny mieć z nim żadnego problemu.
Róż ma bardzo przyjemną, aksamitną konsystencję. Wygodnie i łatwo nabiera się go na pędzel. Nie kruszy się i nie pyli. Jest bardzo wydajny.
Na twarzy pokrytej podkładem i pudrem róż utrzymuje się cały dzień. Nie ściera się i nie rozmazuje po twarzy. Róż nie posiada żadnego zapachu. 
Róż można kupić w drogeriach posiadających szafy Bell, jak również co jakiś czas przy okazji gazetek kosmetycznych w Biedronkach. Jego cena jest bardzo przystępna, bo wynosi ok. 7-10zł.



Skład:

Zalety:
- piękny, różowo - brzoskwiniowy odcień
- posiada malutkie drobinki, ładnie i delikatnie rozświetlające cerę
- aksamitna konsystencja
- dość dobrze napigmentowany
- można łatwo stopniować jego kolor na skórze
- nie kruszy się i nie pyli
- dobrze trzyma się na twarzy cały dzień
- nie ściera się i nie rozmazuje
- łatwo dostępny
- przystępna cena

Wady:
- brak :)


Bardzo polubiłam się z tym różem i naprawdę mogę go Wam polecić :) Jest bardzo przyjemnym kosmetykiem, świetnie nadającym się do codziennego makijażu, łatwo dostępnym i tanim. Myślę, że jest naprawdę godny uwagi i wypróbowania. Polecam!

Moja ocena: 6/6

Pozdrawiam wszystkich gorąco i do następnego!
Camille















25 komentarzy:

  1. podoba mi się kolor nie jest jakby sztuczny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam róż i 2 bronzery z Bell i bardzo je lubię;):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten róż w nieco ciemniejszym, wręcz ceglastym odcieniu i bardzo łatwo narobić sobie nim plam :( A szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że naprawdę nieźle się spisuje i w dodatku kosztuje niewiele ;) Kiedyś muszę się na niego skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nice rouge! I am also planning on buying myself a new one which is more pink/red :) Yours is great!

    Feel free to check out my new outfit post ^-^
    http://fantasyfashioned.blogspot.de/
    xoxo ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny, delikatny brzoskwiniowy kolorek! :) Lubię takie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten róż tyle, że w odcieniu 051, który jest bardziej różowy niż brzoskwiniowy i podobnie jak Ty jestem z niego bardzo zadowolona. Może i ja zrobię jego recenzję:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. osobiscie mam najciemniejszy odcien i uzywam jako bronzera :p

    OdpowiedzUsuń
  9. dostałam ten róż kiedyś w glossy boxie :) jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię róże i ten super wygląda , jeszcze go nie miałam , ale do czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zaliczyłam uczulenie na jeden z kosmetyków tej firmy i mimo najszczerszych checi boje sie znowu spróbowac :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie miałam tego różu, ale szafę Bell zdecydowanie muszę odwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. też mam jeden róż z Bell i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam po darmowe próbki kremu u mnie na blogu :)

    www.inszaworld.blogspot.com :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Też się skusiłam na bronzer i róż z bell i jestem nimi również zachwycona ! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja w tej chwili używam różu w kolorze CORAL z FM i jestem mega zachwycona, ponieważ pasuje mi idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam róże:) w tym różu podoba mi się delikatność i efekt rozświetlenie buzi

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam róże do policzków,szczególnie sprawdzają się przy mojej bladej cerze.

    OdpowiedzUsuń
  20. mam go i bardzo go lubię, świetny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyjemny kolor - też mam jeden ich róż, ale taki bardziej ceglasty odcień i też jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  22. To był mój pierwszy róż (052 o ile dobrze pamiętam), bardzo miło go wspominam:) Chyba nawet powinnam gdzieś mieć jeszcze resztkę...

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam te róże Bella- moje najulubieńsze :)

    OdpowiedzUsuń