poniedziałek, 17 grudnia 2012

Avon - Wygładzający peeling do ciała z minerałami z Morza Martwego

 Cześć!

Dziś przychodzę do Was z recenzją peelingu do ciała z minerałami z Morza Martwego z Avonu. Muszę przyznać, że jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tym produktem :) 















Peeling znajduje się w poręcznej tubce o pojemności 150ml. Tubka posiada typowe, plastikowe zamknięcie.





Peeling posiada bardzo dużą ilość drobinek średniej wielkości, nie za dużych i nie za małych, które bardzo dobrze złuszczają martwy naskórek. Konsystencja raczej średniogęsta, nie ma problemów z wydobyciem go z tubki i rozprowadzeniem po skórze. Nie powoduje podrażnienia i zaczerwienienia skóry, nie wysusza. Po użyciu skóra jest niezwykle miękka i delikatna w dotyku, jak również odświeżona. Po nałożeniu na skórę i kontakcie z wodą pieni się, co ułatwia wykonanie peelingu. Jego wydajność mogę określić jako średnią. Posiada intensywny zapach, charakterystyczny dla całej serii z minerałami z Morza Martwego, który jest wyczuwalny dość długi czas po peelingu. Jego cena bez promocji jest moim zdaniem dość wygórowana, ale czasami można go dostać w całkiem przystępnej cenie, ok.15-20zł.








Skład:




Zalety:
- bardzo dobrze złuszcza martwy naskórek
- odświeża i wygładza skórę
- dobrze się pieni przy aplikacji
-dobrze się rozprowadza po skórze
- zawiera bardzo dużo drobinek
- średniogęsta konsystencja
- dość intensywny zapach
- nie powoduje podrażnienia i zaczerwienienia skóry

Wady:
- zbyt wysoka cena bez promocji
- średnia wydajność


Podsumowując, jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tym peelingiem i jego działaniem. Spełnia swoje zadanie bardzo dobrze. Uważam, że warto się na niego skusić :)

Moja ocena: 5/6


PS. Ostatnio otrzymałam paczuszkę z wygraną w rozdaniu na blogu http://szpinakozerca.blogspot.com/ 
Ślicznie dziękuję za przesyłkę :)



Pozdrawiam Was serdecznie :)
Camille







12 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej!

    Ja bardzo lubię ten peeling, też niedawno o nim pisałam. Zużyłam już chyba 3 lub 4

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam różne peelingi z Avonu i wszystkie są bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. peelingu niestety jeszcze nie miałam jednak masło do ciała i maseczkę do twarzy z tej serii baaardzo sobie chwalę i polecam !

    OdpowiedzUsuń
  4. nie uzywalam tego peelingu akurat, ale bardzo lubie serie planet spa z avonu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje:)
    Lubię peelingi, ale jeszcze tego nie próbowałam...trochę cena odstrasza:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam serię z Minerałami Morza Martwego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa jaki jest zapach Morza Martwego, mam nadzieję, że niezbyt 'martwy' :P Gratki co do wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio dostałam taki tylko o zapachu oliwki i kwiatu pomarańczy :) niedługo będę go testować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam peeling z Avonu, ale o zapachu oliwki z kwiatem pomaranczy, pachnie super i dziala bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdyby te peelingi Planet Spa były lepsze to chyba bym się skusiła na któryś ;)

    OdpowiedzUsuń