sobota, 1 grudnia 2012

Ziaja - Szampon Intensywne Odżywianie


Witajcie!

Dziś czas na recenzję szamponu Ziaji - Intensywne Odżywianie. Szampon ten wygrałam w jednym z rozdań. Używam go już ładnych kilka tygodni i wyrobiłam sobie o nim opinię, którą chciałabym podzielić się z Wami :)















Szampon znajduje się w białej, plastikowej butelce z różowymi napisami. Jego pojemność to 400ml. Posiada wygodne otwieranie, typowe dla większości szamponów. 








Jeśli chodzi o jego właściwości, to mam co do niego mieszane uczucia. Do plusów na pewno można zaliczyć jego wydajność i dość dobre oczyszczanie włosów. Posiada ładny, dość słodki zapach, przypominający trochę owocowy, jakby winogronowy. Dobrze się pieni. Ma przyjemną, średniogęstą konsystencję. Dodatkowym plusem jest jego cena, ok. 10zł, podobnie jak inne szampony Ziaji.
Jeśli chodzi o minusy... Nie zauważyłam obiecywanego przez producenta odżywienia włosów i poprawienia ich kondycji, jak również zmniejszenia ich wypadania. Konieczne jest użycie odżywki po myciu tym szamponem. Po kilku tygodniach jego stosowania zauważyłam, jakby trochę przyspieszał przetłuszczanie się włosów i lekko je przesuszył.







Skład:




Zalety:
- wydajny
- dość dobrze oczyszcza włosy
- ładny zapach
- dobrze się pieni

Wady:
- może przyspieszać przetłuszczanie się włosów po dłuższym używaniu
- brak odżywienia włosów
- może lekko przesuszać włosy




Tak jak już wcześniej wspominałam, mam co do niego mieszane uczucia. Raczej nie można mu przypisywać żadnych szczególnych osiągnięć w pielęgnacji włosów. Jest to raczej zwykły szampon, bez szczególnych właściwości. Raczej nie skuszę się na niego ponownie.

Moja ocena: 3/6


Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego wieczoru :)
Camille




24 komentarze:

  1. nigdy nie miałam żadnego szamponu Ziaji i chyba się nie skuszę skoro może przyspieszać przetłuszczanie włosów oraz przesuszać..

    OdpowiedzUsuń
  2. raczej nie dla mnie... choć podobno szampony o przeźroczystej konsystencji są bardziej delikatne i nie podrażniają tak skóry głowy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ziaja zupełnie się u mnie nie sprawdza, dlatego nie mam dobrego zdania o tych szamponach...

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie miałam szamponu tej firmy, ale też nie jestem ich ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś Ziaja nigdy mnie się nie kojarzyła z dobrym szamponem..

    OdpowiedzUsuń
  6. Przy takich mocnych detergentach nie dziwota, że przesusza. Ja nigdy się nie spodziewam jakiś odżywczych efektów po szamponach, one mają przede wszystkim myć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba nie dla mnie skoro ma takie wady:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie mialam okazji uzywac zadnego szamponu z ziaji ale po twojej recenzji na ten napewno sie nie skusze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze miałam na niego chęć, ale widzę, że dobrze, iż po niego nie sięgłam :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam dwa szampony z tej serii i też cudów nie zauważyłam. Tyle właśnie ze są tanie i wydajne, spoko oczyszczają. Moja skóra głowy też go polubiła wiec kupiłam drugi. Są też w komplecie z odżywką.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli przyspiesza przetłuszczanie się włosów to kompletnie nie dla mnie! Mnie kusiła odżywka z tej serii, ale po tym co piszesz o szamponie to chyba z odżywki też zrezygnuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie go kończę, niestety z moimi włosami nie zrobił nic. Szkoda, jeśli masz ochotę wypróbować szampon z Morza Martwego to zapraszam do mnie na rozdanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie stosowałam, i raczej nie zacznę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie miałam okazji wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety odżywianie włosów przez szampon to bzdura, jeszcze nigdy, żaden używany przeze mnie "odżywiający" szampon nie spełniał tego zadania ;[

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jakoś nie mam przekonania do szamponów z Ziaji ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubię Ziaję, ale skoro ten szampon przetłuszcza to raczej go nie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ziaja jak dla mnie ma dobre kremy :) na szampon chyba bym się nie skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. u mnie niestety szampony z Ziaji jeszcze nigdy się nie sprawdziły:(
    Również obserwuję:*
    Pozdrawiam cieplutko, Millie.

    OdpowiedzUsuń
  20. na moje suche włosy nie będzie sie nadawał

    OdpowiedzUsuń
  21. Z tej firmy jeszcze szamponów do włosów nie używałam i na pewno nie zacznę od tego ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Używałam kiedyś tego szamponu, ale byłam średnio zadowolona. Najbardziej podpasował mi jedynie poziomkowy zapach, poza tym strasznie plątał mi włosy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja uwielbiam kosmetyki marki Ziaja! są świetne!

    OdpowiedzUsuń