czwartek, 13 czerwca 2013

Avon - Naturals, Żel pod prysznic, Kwiat Wiśni


Witajcie!

Powoli wracam do Was po krótkiej przerwie :) Niestety obecnie sesja daje się we znaki, to i czasu na blogowanie jest mniej. Ale na szczęście już 2 egzaminy za mną i pozostał jeszcze tylko 1 :))
Więc korzystając z wolnej chwili przychodzę do Was z recenzją żelu pod prysznic Kwiat Wiśni z firmy Avon, z którym ostatnio bardzo się polubiłam :)






Żel znajduje się w plastikowej, przezroczystej i poręcznej butelce o pojemności 200ml. Posiada wygodne zamykanie typu "klik".


Żel ma typową, średniogęstą konsystencję. Nie ma problemów z wydobywaniem go z opakowania. 
Żel dobrze oczyszcza i odświeża skórę. Nie zauważyłam też aby ją wysuszał. Bardzo dobrze się pieni, jego wydajność oceniam jako standardową.
Bardzo podoba mi się jego zapach :) Jest delikatny i kwiatowy, a co najważniejsze utrzymuje się na skórze pewien czas po kąpieli.
Żel jest dostępny tylko w katalogach Avon. Jego cena regularna to 17zł, ale bardzo często można go dostać w cenach promocyjnych. W obecnym katalogu jest świetna promocja na żele z serii Naturals, można je kupić za 6,99zł.

 
Skład:





Zalety:
- przyjemna konsystencja
- dobrze oczyszcza i odświeża skórę
- nie wysusza skóry
- wydajny
- dobrze się pieni
- poręczne opakowanie
- piękny zapach

Wady:
- cena regularna dość wysoka (ale często można go dostać w cenie promocyjnej)


Jak najbardziej polecam Wam ten żel :) To bardzo przyzwoity produkt, dobrze oczyszczający skórę. Mnie najbardziej podoba się w nim zapach - świeży, delikatny i kwiatowy. Myślę, że warto go wypróbować :)

Moja ocena: 5,5/6


PS. Ostatnimi czasy, podczas mojej nieobecności na blogu, dotarły do mnie wygrane z rozdań :)

Pierwsza z nich to wygrane w rozdaniu na blogu http://sahara90.blogspot.com  próbki koreańskich kremów CC i korund.

Druga nagroda to kredki Solone wygrane na blogu http://amore-cosmetici.blogspot.com/

I ostatnia już to wygrana w rozdaniu na blogu http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

Ogromnie Wam dziewczyny dziękuję za świetne nagrody! :*


Pozdrawiam gorąco wszystkie czytelniczki bloga :)
Camille





42 komentarze:

  1. nagród gratuluje:))
    a jeśli chodzi o żel to cena regularna za duża;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za gratki :) Zgadzam się co do ceny regularnej, ale na szczęście bardzo często są promocje :)

      Usuń
  2. u mnie avon nie sprawdza się na dłuższą metę bo strasznie wysusza skórę przy codziennym stosowaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u mnie na szczęście nic takiego się nie dzieje, nawet przy codziennym stosowaniu.

      Usuń
  3. w mojej łazience nie mam nic z Avonu, nie lubie tej marki. Nagrody świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty to masz szczęście do tych rozdań :D

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję wygranej, masz wielkie szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) No trochę szczęścia mam, to prawda :D

      Usuń
  6. lubię zapach tej wiśni z Avonu :)
    Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ten zapach to jeden z najładniejszych z serii Naturals :) Dzięki za gratki :)

      Usuń
  7. Teraz w Avonie zestaw dostępny z tym właśnie żelem za 19 złoty i myślę, że warty jest uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wolę żele Avon z serii Senses :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z serii Senses też lubię, ale niektóre Naturalsy mają całkiem ciekawe zapachy :)

      Usuń
  9. już dawno nie miałam żelu pod prysznic z Avon ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię ich żele i dość często goszczą w mojej łazience :)

      Usuń
  10. wygląda ciekawie.
    fajnie, że zapach utrzymuje się po kąpieli :)
    gratuluję wygranych! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie się cieszę, że zapach pozostaje na skórze po kąpieli, bo jest świetny :) Dzięki za gratki :)

      Usuń
  11. fajne wygrane, gratuluję! a żelik miałam ale o zapachu granatu i lubiłam głównie za boski aromat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Wersji z granatem jeszcze jak dotąd nie miałam.

      Usuń
  12. Świetne wygrane :) Kosmetyki z Avon lubię :) Z przyjemnością będę zaglądała częściej. Dołączam do obserwujących zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog ;))
    Zapraszam na super rozdanie :)



    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranych :)
    miałam balsam z serii Naturals, też kwiat wiśni i pachniał świetnie ;)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. kurcze a ja nigdy nic nie moge wygrać....gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Też przedtem jakoś nie miałam szczęścia, a teraz dosyć często udaje mi się coś fajnego wygrać :) Ale trzeba po prostu próbować aż do skutku :)

      Usuń
  16. Gratuluję wygranych :)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam kiedyś miodowy i truskawkowy ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. no ten żel jest świetny! przepięknie pachnie ;)

    Zapraszam do udziału w konkursie, gdzie do wygrania są cudne bransoletki ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Z Avonu bardzo lubię włąśnie żele do mycia :) i faktycznie rzadko kiedy są w regularnych cenach, zwykle jest jakaś promocja. Gratuluję zdobyczy rozdaniowych, bardzo ciekawe te koreańskie produkty

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubie zapach tego żelu z Avon!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. A mi te żele zupełnie nie pasują. Wolę te z Senses ;)

    OdpowiedzUsuń