czwartek, 27 czerwca 2013

Rossmann - Szampon srebrny do włosów blond


Hej!

Dziś notka o kosmetyku, który chyba każda posiadaczka włosów blond powinna mieć :) Chodzi mianowicie o szampon eliminujący brzydki, żółty odcień włosów. Jeden z takich produktów znalazłam niedawno w Rossmannie i postanowiłam kupić i przetestować. 


Szampon znajduje się w poręcznej, płaskiej, plastikowej butelce. Jest ona przezroczysta, więc bez problemu widać ile szamponu zostało jeszcze w opakowaniu. Posiada wygodne zamykanie na "klik", które ma dość mały otwór i nie ma obaw, że wydostanie się nam zbyt duża ilość szamponu. Butelka ma pojemność 250ml. 

Szampon ma dość rzadką konsystencję, łatwo wydobywa się go z butelki. Dość słabo się pieni, co przekłada się niestety na jego wydajność. Na moje długie włosy muszę kilkukrotnie dobierać szamponu, przez co trochę szybko go ubywa. 
Jeśli chodzi o jego działanie, to dobrze oczyszcza włosy i faktycznie eliminuje żółtawy odcień włosów, po pozostawieniu na nich szamponu ok. 5 minut jak radzi producent. Szampon nie powoduje fioletowego zabarwienia włosów, jak może się stać przy stosowaniu niektórych płukanek :) Nie pozostawia też przebarwień na wannie lub kafelkach w łazience. Szamponu używam ok. 1 raz w tygodniu, bo niestety, ale szampon przy regularnym, częstszym stosowaniu wysusza włosy, a po myciu są one szorstkie w dotyku i trochę splątane. Konieczne jest użycie jakiejś dobrej, nawilżającej odżywki w celu rozczesania włosów.
Szampon posiada jak na mój gust niezbyt przyjemny, chemiczny zapach, który niestety utrzymuje się po myciu na włosach. Kojarzy mi się trochę z jakimiś tanimi, zwykłymi szamponami. Tak więc zapach nie jest mocną stroną tego produktu...
Szampon kosztuje ok. 7-8zł. Dostępny jest tylko w sieci drogerii Rossmann.






Skład:


Zalety:
- dobrze eliminuje żółty odcień włosów
- dobrze oczyszcza włosy
- nie zabarwia włosów na fioletowo
- nie pozostawia przebarwień na wannie, kafelkach, itp.
- niska cena (ok.7-8zł)
- łatwa dostępność (tylko drogerie Rossmann)

Wady:
- dość rzadka konsystencja
- słabo się pieni
- mało wydajny
- wysusza włosy, są one sztywne i szorstkie w dotyku
- konieczne po myciu jest użycie mocno nawilżającej odżywki
- chemiczny zapach


Ogólnie rzecz biorąc, jestem średnio zadowolona z tego szamponu. Niby dobrze spełnia swoje zadanie, czyli eliminuje żółty odcień włosów, ale przy tym trochę je wysusza, co nie jest zbyt fajne i nie przynosi dobrych efektów na dłuższą metę... 
Raczej nie kupię go ponownie, lepszy moim zdaniem jest tego rodzaju szampon z Joanny, o którym kiedyś wspominałam już tu na blogu. 
Tak więc nie pozostaje mi nic innego, jak dalsze poszukiwanie w tej kategorii mojego ideału :)

Moja ocena: 3/6


Trzymajcie się cieplutko :))
Camille






34 komentarze:

  1. Kiedyś chyba miałam coś takiego do pasemek. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie dzięki Tobie przypomniałam sobie, że mam go gdzieś w szafce, kupiłam juz z 2 lata temu, pewnie się przeterminował :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Oj, to długo czeka u Ciebie ten szampon na swoją kolej do testów :D Ale może jak nie był otwierany to jeszcze się nada do jakiegoś użytku :)

      Usuń
  3. ja już od dawna nie używam takich szamponów - strasznie przesuszały mi włosy. Od ponad 8 la stosuje płukanki z Deli ( czasem zdarzy się jakaś inna buteleczka) i uważam ją z mój hit!!! Nic złego nie dzieje się z moimi włosami....jedyny problem mogą mieć początkujące, gdy za mało rozcieńcza produkt....wtedy fioletowe włosy murowane - na szczęście to kwestia wprawy :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak do tej pory to nigdy nie stosowałam płukanek, bo zawsze się bałam o to, że przy moim braku wprawy w ich obsłudze będę po nich mieć właśnie fioletowe włosy :D Na chwilę obecną wolę jednak bezpieczniejsze szampony :)

      Usuń
  4. och, a ja nie jestem blondynką :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli masz problem żółtych włosów rozwiązany :D

      Usuń
  5. Ja zawsze kupuję Dżoanę, próbowałam płukanek, ale na dłuższą metę i tak zawsze kupuję szampon, bo mniej z nim babrania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam wcześniej Joannę i w porównaniu z tym wypadła znacznie lepiej.

      Usuń
  6. ja nie używam takich szamponów bo boję się, że osiwieje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam tego szamponu ..
    moim faworytem wśród niebieskich szamponów eliminujących żółty odcień na włosach blond jest Biosilk Silver Lights :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam go nigdy, ale może kiedyś wypróbuję skoro polecasz :)

      Usuń
  8. Polecę mojej chrzestnej, która narzeka na swoje blond włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz go polecić, choć nie jest ideałem, zawsze to jakieś wyjście :)

      Usuń
  9. ja polecam johna friede go blonder, może cenna jest wyższa (warto czekać na promocje) ale nie wysusza a nawet nawilża włosy, pozostawiając je pełne blasku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaciekawiłaś mnie tym opisem :) Nigdy nie miałam kosmetyków tej firmy bo odstraszała mnie cena, ale chyba faktycznie poczekam na jakąś dobrą promocję i sobie sprawię szampon tej firmy :)

      Usuń
  10. uzywam takiego fioletowego szamponu z joanny glownie na koncowki wlosow ktore mam rozjasniane. ten z joanny nie wysusza wlosow i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie też Joanna jest lepsza od tego Rossmannowskiego :)

      Usuń
  11. Mojej mamie poleciła ten szampon na blond pasemka fryzjerka, jest z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, że u Twojej mamy się on dobrze spisuje :) Ja nadal będę poszukiwać swojego ideału :)

      Usuń
  12. hej hej słyszłam od siostry że bardzo dobry ona ma blond i chwali sobie ten szampon pozdrawiam i zapraszam do siebie może zaobserwujesz ?

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja nie na temat: śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam Cię po odbiór swojej nagrody pocieszenia w konkursie Seboradin :)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Może trochę nie na temat...ale masz piękne pazurki :)

    Przy okazji zapraszam na rozdanie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tym razem produkt nie dla mnie, ale dobrze wiedzieć, że jest taki szamponik. :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już kilka różnych próbowałam, i jakoś nie znalazłam wśród nich faworyta, poświata niebieskości mi nie odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  18. według mnie to jeden z lepszych szamponów do włosów rozjaśnianych. Dla mnie to 9/10.

    OdpowiedzUsuń