piątek, 21 czerwca 2013

BeBeauty - Micelarny żel do mycia i demakijażu twarzy i oczu


Cześć!

Witam Was wakacyjnie! Melduję, że sesja dobiegła końca, wszystkie egzaminy pozdawane! Więc w związku z tym już będę się tutaj częściej pojawiać i pisać notki :)
Tym razem chciałabym zaprezentować Wam bardzo dobrze już znany w blogosferze, słynny micelarny żel do mycia i demakijażu twarzy firmy BeBeauty. Wiele osób go zachwalało, więc nie mogłam przejść obok niego obojętnie i w końcu go kupiłam :)


Żel znajduje się w poręcznym, wykonanym z dość miękkiego plastiku opakowaniu. Posiada wygodne, plastikowe zamykanie typu "klik". Opakowanie ma pojemność 150ml.

Żel ma bardzo gęstą, żelową konsystencję. Mimo to bardzo dobrze wydobywa się go z opakowania i rozprowadza na twarzy. Zupełnie się nie pieni po kontakcie z wodą. Bardzo dobrze oczyszcza i odświeża cerę. Bez problemu zmywa podkład z twarzy. 
Z początku troszkę się obawiałam, czy nie będzie zbyt ciężki i zbyt nawilżający jak dla mojej dość tłustej już cery, skoro producent pisze że jest on przeznaczony głównie dla cery suchej. Otóż pozytywnie mnie zaskoczył, bo kompletnie nie przyspieszał przetłuszczania się skóry, ale delikatnie ją nawilżał i ładnie oczyszczał, nie pozostawiając żadnej tłustej warstwy na skórze. Nie zauważyłam żadnych podrażnień i zaczerwienień skóry.
Żel ma bardzo delikatny i przyjemny zapach. Jest bardzo wydajny, starcza na bardzo długi czas.
Co do minusów, to mimo tego, że producent obiecuje że żel ten może służyć też do demakijażu oczu, to moim zdaniem kompletnie się do tego nie nadaje, ponieważ nawet najmniejszy jego kontakt z moim okiem skutkuje szczypaniem, łzawieniem i koniecznością przemycia go dużą ilością wody. Tak więc za to ma u mnie minusa.
Żel ten jest bardzo łatwo dostępny, można go kupić prawie w każdej Biedronce. Ostatnio żele te zmieniły szatę graficzną, są w troszeczkę innych opakowaniach. Cena żelu to ok. 5zł.


Skład:




Zalety:
- gęsta, żelowa konsystencja
- bardzo dobrze oczyszcza i odświeża skórę
- świetnie nadaje się nawet do cery tłustej
- nie podrażnia skóry i nie wysusza jej
- delikatny, przyjemny zapach
- bardzo wydajny
- łatwa dostępność
- niska cena (ok.5 zł)

Wady:
- po kontakcie z oczami powoduje szczypanie i łzawienie 


Ogólnie muszę powiedzieć, że ten żel to bardzo przyzwoity produkt. Bardzo dobrze oczyszcza skórę, a nawet delikatnie ją nawilża. Bez problemu mogą go także używać posiadaczki tłustej cery. Szkoda tylko, że tak podrażnia oczy... 
Niemniej jednak uważam, że jak za taką cenę, to ten żel jest bardzo fajny i godny uwagi :) Jak najbardziej Wam polecam :)

Moja ocena: 5/6


Pozdrawiam Was gorąco!
Camille









37 komentarzy:

  1. U mnie trwa właśnie faza testów tego żelu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, ciekawe jak w Ciebie się sprawdzi :)

      Usuń
  2. Czytałam o nim również pozytywne recenzje, jak na razie muszę wykorzystać produkty które posiadam:)ale potem...kto wie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wg mnie dość słabo oczyszcza skórę, a do demakijażu oczu to już w ogóle się nie nadaje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie całkiem nieźle zmywa podkład i oczyszcza skórę, ale co do oczu to się z Tobą zgadzam.

      Usuń
  4. obecnie uzywam zelu z isany ale ten napewno wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Isany jeszcze nie miałam żelu, ale może kiedyś... :)

      Usuń
  5. Ooo, to ten z Biedronki :) Wszyscy go chwalą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, z Biedronki :D Też się na niego skusiłam po dobrych opiniach i nie żałuję :)

      Usuń
  6. biedronkowe kosmetyki są zaskakująco dobre jak na tak niską cenę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedronkowe kosmetyki ostatnio coraz częściej pojawiają się w blogosferze, ale nie ma się co dziwić skoro są dobre i tanie :)

      Usuń
  7. Gratulacje:) mam nową wersję tego żelu w zapasie bo tej starej już u mnie nie można dostać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś czas temu widziałam jeszcze pojedyncze sztuki starej wersji tego żelu w Biedronkach, ale teraz są już tylko te nowe.

      Usuń
  8. pisałam o nim! jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam jeszcze żadnego produktu marki BeBeauty .. micelarny żel z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie musisz coś wypróbować, bo kosmetyki z Biedronki są całkiem niezłe jakościowo i mają przystępne ceny :)

      Usuń
  10. ja mam mieszaną i go uwielbiam ♥ raz odważyłam się też użyć go do oczu i nie podrażnił, ale wolę je inaczej zmywać i nie powtarzałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie przy cerze tłustej też jest wszystko ok :) To dobrze że u Ciebie nie podrażnił oczu jak u mnie, bo to nic przyjemnego...

      Usuń
  11. miałam ale nieszczególnie mnie uwiódł, bo myciu nim na płatku nadal miałam pełno podkładu... wolę inne wersje tych żelików

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kolejce do testów czeka jeszcze u mnie inna wersja tego żelu do cery tłustej i mieszanej, więc zobaczymy jak się u mnie spisze :)

      Usuń
  12. ja z tej firmy lubię ten żel nawilżający do mycia twarzy, ale chyba już go wycofali :(
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te żele zmieniły szatę graficzną, więc możliwe że ten żel jest dostępny po prostu w innym opakowaniu :)

      Usuń
  13. Zapraszam Cię na konkurs! Do wybrania para dowolnych okularów korekcyjnych lub przeciwsłonecznych i 6 voucherów po $20!
    Wystarczy tylko wybrać model!

    obojetnieco.blogspot.com/2013/06/konkurs-firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog! Zapraszam - http://gleidowisko.blogspot.com/2013/06/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam go. Od czasu naszego poznania, nie rozstaję się z nim. Doskonale zmywa makijaż, także tusz do rzęs czy eyeliner. Na całe szczęście, nie powoduje u mnie szczypania oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, że u Ciebie się tak dobrze sprawdza i nie szczypie w oczy przy demakijażu :)

      Usuń
  16. O jak szczypie w oczy to dziękuję. ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja miałam wersję z granulkami, o zapachu Lilii wodnej, który mi bardzo przeszkadzał, taki chemiczny, ale to był jedyny minus, ponieważ oczyszczanie świetne, nawet makijaż min zmywałam i było super ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie ten żel jest delikatny dla oczu, więc mogę go używać do demakijażu. Mam cerę mieszaną i sprawdził się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja go bardzo lubię :) nie podrażnia mi oczu, ale niestety nie radzi sobie z mocnym makijażem. w każdym razie bardzo przyzwoity produkt :)

    OdpowiedzUsuń