niedziela, 2 czerwca 2013

Joanna - Naturia Mini, Odświeżający szampon do włosów z grejpfrutem


Hej!

Dziś chciałabym Wam przedstawić szampon, który ostatnio miałam okazję przetestować i który dość pozytywnie mnie zaskoczył. Otóż mowa o odświeżającym szamponie do włosów z grejpfrutem firmy Joanna. 






Szampon znajduje się w małej, przezroczystej, wykonanej z dość twardego plastiku butelce o pojemności 100ml. Posiada wygodne zamykanie typu "klik", nie zacinające się i nie sprawiające problemów w użytkowaniu.


Szampon ma gęstą, prawie żelową konsystencję. Z racji tej konsystencji i butelki wykonanej z dość twardego plastiku trochę trudno pod koniec wydobyć szampon ze środka. 
Szampon dobrze się pieni, jest także wydajny - ta mała butelka starczyła mi na ok. kilkanaście myć, więc jest całkiem przyzwoicie. 
Szampon bardzo dobrze oczyszcza i odświeża włosy. Nie są one splątane i szorstkie w dotyku. Miałam wrażenie, jakby też delikatnie przedłużał świeżość włosów.
Bardzo pozytywnie zaskoczył mnie jego zapach - to naprawdę naturalny, gorzkawy zapach grejpfrutów. Nie jest chemiczny ani drażniący.
Szampon jest łatwo dostępny, można go kupić w większości drogerii. Jego cena to ok. 4-5 zł. 


Skład:


Zalety:
- gęsta, żelowa konsystencja
- dobrze oczyszcza i odświeża włosy
- wydajny
- dobrze się pieni
- ładny, naturalny, lekko gorzkawy zapach grejpfrutów
- niska cena (ok. 4-5zł)
- łatwo dostępny

Wady:
- butelka jest wykonana z dość twardego plastiku, więc pod koniec opakowania trochę trudno wydostać z niej szampon


Podsumowując, ten szampon to produkt godny uwagi, który dobrze wywiązuje się ze swoich zadań. Z racji małych gabarytów butelki, świetnie nadaje się na wakacyjne wyjazdy, nie zajmuje wiele miejsca w bagażu :) Jak najbardziej mogę go Wam polecić :)

Moja ocena: 5/6


Pozdrawiam wszystkich gorąco,
Camille




21 komentarzy:

  1. Myślę że kiedyś się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. myślałam ,że to peeling :)
    mam w takiej buteleczce pomarańczowy, nie miałam jeszcze tego szamponu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, buteleczki mają identyczne i łatwo go pomylić z peelingiem :)

      Usuń
  3. bardzo ładna buteleczka, idealna na wyjazd :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę go kupić! Taka butelka na wyjazdy jak znalazł! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nigdy go nie widziałam w sklepach bo chętnie bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często można go dostać w mniejszych drogeriach, może tam poszukaj :)

      Usuń
  6. Wydaje się idealny na wyjazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szamponu jeszcze nie stosowałam ale peeling sprawuje się u mnie świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślałam, że to peeling:) Wypróbowałabym go z miłą chęcią!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam dość dawno temu odżywkę z tej serii, nawet zapach ten sam :D była całkiem ok z tego, co kojarzę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam te szampony! świetnie sprawdzają się podczas wyjazdów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam ten szampon całkiem niedawno,jednak na moją wybredną główkę jest zły,a szkoda, bo jego cena tylko zachęca do kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam go, ale chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. szamponu jeszcze nie miałam, kiedyś z Joanny kupowałam peelingi :) bardzo podobna buteleczka

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam cytrusowe szampony :)

    OdpowiedzUsuń