wtorek, 2 lipca 2013

L`Oreal - Glam Shine Diamant, Szminka w płynie, Pure Chrome, nr 16


Witajcie!

Dziś kolejna notka z serii kosmetyków kolorowych :) Tym razem chciałabym napisać Wam parę słów o szmince-błyszczyku Glam Shine Diamant z firmy L`Oreal, którą wygrałam już jakiś czas temu w jednym z rozdań.





Szminka znajduje się w poręcznym, wygodnie wyprofilowanym opakowaniu wykonanym z plastiku, które zawiera 6ml produktu. Napisy nie ścierają się szybko z opakowania podczas użytkowania.
Szminka posiada wygodny w użytkowaniu aplikator w kształcie listka. Nabiera on dość małą ilość produktu, aby jednorazowo pokryć całe usta, więc trzeba tą czynność kilkukrotnie powtórzyć.


Szminkę posiadam w odcieniu Pure Chrome, o numerze 16. Jest to szminka w kolorze transparentnym, posiadająca w sobie mnóstwo błyszczących drobinek, które pięknie błyszczą się na ustach i podkreślają je. Drobinki te są bardzo małe i nie są wyczuwalne na ustach. Bardzo fajny efekt można uzyskać, kiedy nałoży się tę szminkę na usta pomalowane jakąś matową szminką - wtedy pięknie się błyszczą i połyskują :)

Szminka ma dość gęstą konsystencję, ale łatwo maluje się nią usta. Jest troszkę kleista i przy wietrze na zewnątrz mogą przylepiać się do niej włosy. Nie zauważyłam, aby powodowała wysuszanie ust.
Jej trwałość jest raczej standardowa jak na tego typu kosmetyki - trzyma się fajnie, dopóki czegoś nie jemy i nie pijemy :) Jest bardzo wydajna i starcza na bardzo długi okres czasu. Ma bardzo przyjemny, owocowy zapach, który najbardziej kojarzy mi się z malinami :) Nie jest on jednak chemiczny, zbyt nachalny i przeszkadzający przy dłuższym używaniu szminki.
Dostępna jest w drogeriach w szafach L`Oreal. Jej cena regularna to ok. 30zł.


Zalety:
- ładnie podkreśla usta
- drobinki są niewyczuwalne na ustach
- dość gęsta konsystencja
- łatwo aplikuje się na usta
- nie wysusza ust
- ma ładny zapach
- wydajna
- wygodne opakowanie i aplikator

Wady:
- dość wysoka cena regularna
- troszkę się klei 

Muszę przyznać, że nawet polubiłam się z tą szminką. Daje fajny i ciekawy efekt na ustach - idealny na co dzień. Myślę, że może kiedyś kupię z tej serii jeszcze jakieś inne kolory przy dobrej promocji. 
Ogólnie jak najbardziej Wam ją polecam, warto ją wypróbować :)

Moja ocena: 5/6


Pozdrawiam Was gorąco!
Camille



31 komentarzy:

  1. To opakowanie ma rzeczywiście ładne i ma fajny kształt. Szkoda, że taka cena trochę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No faktycznie, cena regularna nie jest zachęcająca. Ale warto polować na jakieś dobre promocje :)

      Usuń
  2. Jak tylko wykończę moje szminki i błyszczyki wezmę się za nią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena spora ale mam straszną na niego ochotę ;) Piękny kolorek i ślicznie wygląda na ustach )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem jak najbardziej polecam wypróbować :))

      Usuń
  4. mam ten sam kolor i bardzo lubię ją używać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. moja ulubiona wersja tej pomadki :) boska jest i uwielbiam efekt jaki daje ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam błyszczyki Glam Shine i ta wersja również wygląda pięknie z milionem drobinek <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Produkt wydaje się ciekawy:) i aplikator wygodny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, aplikator jest wygodny i całkiem fajnie się go używa :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ja też na ogół nie lubię żadnych mazideł do ust z brokatem, ale akurat ta szminka ma coś w sobie, a te błyszczące drobinki nie są zbyt nachalne :)

      Usuń
  9. wygląda ciekawie :)
    jednak ja bym wybrała jakiś wyraźniejszy kolor .. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat tę szminkę wygrałam w rozdaniu, więc nie miałam wpływu na jej kolor :) Ale również chętnie bym się skusiła na jakieś wyrazistsze jej kolorki :)

      Usuń
  10. Bardzo lubię błyszczyki Glam Shine, uwielbiam ich konsystencję. Myślałam, że ten odcień będzie brzydko perłowy ale na ustach wygląda całkiem całkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie efekt na ustach jest super, a na żywo jeszcze lepiej to wygląda :)

      Usuń
  11. miałam kiedyś odcień nude ale nie byłam z niego zadowolona - irytował mnie ten "glam"

    OdpowiedzUsuń
  12. Błyszczyki z tej serii miałam jakieś 6 lat temu i byłam z nich zadowolona. Ten kolorek jest fajny - taki naturalny i nienachalny.

    OdpowiedzUsuń
  13. ta seria jest świetna! i uwielbiam ten aplikator

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ ładnie wygląda na ustach! Cudny połysk, taki delikatny, seksowny ;) Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kiedyś ten produkt i uwielbiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wygląda fajnie na ustach, przynajmniej ze zdjęć ale nie cierpie tego typu szminek w płynie, "błyszczyków" i chyba nigdy nie uda mi się polubieć ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie lubisz tego typu produktów. Ale zawsze warto wypróbować :))

      Usuń
  17. po przeczytaniu postu pobiegłam, kupiłam, jestem zachwycona... szminką i Twoim blogiem... zapraszam również do siebie (ja dopiero początkująca ;) ) www.dreampacket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że jesteś zadowolona z tej szminki :)

      Usuń
  18. Przyjemniaczek w sam raz na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  19. daje świetny efekt na ustach!
    Mam prośbę wejdziesz na mojego bloga - www.kosmetycznyblog.blogspot.com
    dopiero co zaczęłam :) Byłabym wdzięczna jeśli zajrzałabyś tam i zostawiła jakąś uwagę dotyczącą jego prowadzenia :) Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń