czwartek, 9 stycznia 2014

Avon - Tusz do rzęs Mega Effects


Witajcie!

Cudak i dziwadło - to chyba najczęściej padające określenia tuszu do rzęs Mega Effects firmy Avon. Sama gdy pierwszy raz zobaczyłam go w katalogu zastanawiałam się, czy tym tuszem w ogóle da się pomalować rzęsy ;) 
Tusz ten wygrałam w jednym z rozdań i byłam ogromnie zadowolona, że będę mieć okazję go przetestować. 
Jak więc tusz Mega Effects spisał się u mnie w codziennym użytkowaniu? Zapraszam na recenzję :)


Tusz znajduje się w nietypowym jak na tego typu kosmetyk opakowaniu - małym i poręcznym, wykonanym z plastiku. Opakowanie otwiera się, a z wnętrza wyciąga się szczoteczkę. Wyciągnięcie jej ze środka wymaga dość silnego pociągnięcia. Rączka od szczoteczki jest ruchoma, więc można ją dostosować tak aby było nam wygodnie podczas malowania rzęs.
W opakowaniu znajduje się 9ml tuszu.


Jednym z najciekawszych elementów tego tuszu jest zdecydowanie jego szczoteczka. Jest ona dość szeroka, tzw. panoramiczna. Ma mnóstwo dłuższych i krótszych silikonowych wypustek. Są one dosyć elastyczne i giętkie. Szczoteczka nabiera odpowiednią ilość tuszu, nie za dużo i nie za mało.
Przyznam szczerze, że z samego początku trudno jest operować tą szczoteczką na rzęsach. Jednak z biegiem czasu staje się to o wiele łatwiejsze, chociaż i tak pomalowanie rzęs tym tuszem zajmuje mi sporo więcej czasu niż tuszem w standardowym opakowaniu. Mimo wszystko, podczas malowania bardzo łatwo o ubrudzenie tuszem powieki.
Szczoteczka ładnie unosi i rozczesuje rzęsy oraz wydłuża je. Przy zbyt wielu nakładanych warstwach tuszu może trochę sklejać rzęsy.
Tusz ładnie się trzyma na rzęsach przez cały dzień, nie rozmazuje się, nie kruszy i nie osypuje. Nie podrażnia też oczu i skóry.
Tusz ma dość rzadką konsystencję. Potrzeba chwilkę poczekać aby do końca zasechł, w innym razie będziemy mieli efekt ksero na powiekach. 
Tusz jest w kolorze głębokiej czerni. Kolor jest naprawdę nasycony, intensywny i bardzo ładnie prezentuje się na rzęsach.
Zmywanie tuszu płynem dwufazowym przebiega bezproblemowo.
Tusz można kupić w katalogach Avon. Jego cena to ok. 25zł.


Efekt na rzęsach:





Skład:


Zalety:
- głęboki, czarny kolor
- przyjemna w użytkowaniu, dość rzadka konsystencja
- ładnie wydłuża i rozczesuje rzęsy
- silikonowa szczoteczka
- szczoteczka nabiera odpowiednią ilość tuszu
- tusz trzyma się na rzęsach cały dzień
- nie osypuje się i nie kruszy
- nie podrażnia oczu
- łatwo się zmywa płynem dwufazowym

Wady:
- dość długo schnie
- podczas malowania rzęs można bardzo łatwo pobrudzić powieki
- może trochę sklejać rzęsy



Przyznam, że mimo coraz większej wprawy w użytkowaniu tego tuszu, mam co od niego troszkę mieszane uczucia. Ogólnie fajnie się on spisuje, choć dla mnie jednak najwygodniejsze są tusze w tradycyjnych opakowaniach. Mimo wszystko uważam, że jednak warto go polecić :)

Moja ocena: 4,5/6


Pozdrawiam wszystkich gorąco!
Camille














29 komentarzy:

  1. Też go mam. Jestem zadowolona z efektu jaki daje, ale jego użycie to sztuka sama w sobie. U mnie bez patyczków kosmetycznych się nie obejdzie... Zawsze się ubrudzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt jest naprawdę bardzo ładny, ciekawe jak bym sobie poradziła z tą szczoteczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wada jest taka, że trzeba uważać, bo te szczoteczki lubią się łamać... rączka zostaje w ręce, a szczoteczka w opakowaniu i do widzenia :/

    OdpowiedzUsuń
  4. dziwny jest, chyba jednak wolę normalną wersje tuszy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mam wrażenie, że nie dałabym sobie rady z tą szczoteczką)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiałam się ostatnio nad jego zakupem, ale go nie kupiłam ta szczoteczka mnie przeraża, nie wiem czy umiała bym jej używać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie ten tusz to słaby produkt. Przeciętny tusz zamknięty w innym, nowoczesnym opakowaniu. I wszystko tylko po to, żeby się to sprzedało...

    OdpowiedzUsuń
  8. No niezly dziwak :) ciekawy produkt, jednak zostanę przy bardziej tradycyjnych tuszach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. też się bałam na początku tej szczoteczki, ale już ją trochę oswoiłam i bardzo mi się podoba efekt :) tylko tak jak piszesz - wybieram go w te dni, kiedy mam więcej czasu na oczu, bo do błyskawicznego tuszowania się nie nadaje

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam i oddałam bo kompletnie nie mogłam jej opanować, u mnie dawała kiepski efekt na rzęsach

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nie jestem przekonana do tego tuszu , wolę te tradycyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam ten tusz i z efektu na rzęsach byłam bardzo zadowolona jednak bardzo szybko mi wysechł w opakowaniu;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawi mnie ten tusz..

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś mnie nie kusi nie wiem może dlatego że lubię zwykłe opakowania:) Skoro długo schnie nie jest dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście cudaczek z niego :) Ja też wolę tradycyjne tusze, ale myślę, że warto go przetestować choćby z ciekawości :) :*

    OdpowiedzUsuń
  16. lubiłam ten tusz, ale za szczoteczką nie przepadałam, jestem tradycjonalistką jeśli chodzi o tusze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Coraz bardziej mam na niego ochotę. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim zdaniem firma Avon wypuściła taki model, aby zwrócić na siebie uwagę takim "dziwadłem". Ja bez dwóch zdań wolę tusz w tradycyjnej formie. W ogóle nie wyobrażam sobie aplikacji tuszu taką szczoteczką, skoro czasami zwykłym tuszem możemy się pobrudzić, a co dopiero taką szczotą. Nie miałam , nie mam i nie będę mieć:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Polubiłam ten tusz ale trzeba poświęcić mu trochę czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dla mnie za tę cenę efekty są trochę za słabe ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa jestem, czy potrafiłabym posługiwać sie taką szczoteczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. mam go od pewnego czasu i ciągle nie nauczyłam się nim malować :( mało tuszu pozostawia mi na rzęsach..:( więcej wręcz na powiekach :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Od dłuższego czasu mam ochotę go wypróbować, ale obawiam się ze nie będę umiała go używam i w koncu odstawię go

    OdpowiedzUsuń
  24. efekt mi sie nie podoba, a szczotka tego tuszu mnie przeraza :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Wydaje sie trudny do użycia co powiesz na wspólna obserwacje? patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  26. mam go, ale jeszcze nie odważyłam się go użyć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Outstanding post, you have pointed out some good details , I too believe this s a very great website. you should check this post here
    jeux avion
    jeux barbie
    jeux ben10

    OdpowiedzUsuń
  28. Many thanks for sharing this very good article. s12888 Very interesting ideas!

    OdpowiedzUsuń