piątek, 17 stycznia 2014

Garnier - Ultra Doux, Szampon oczyszczający, Cytryna i biała glinka


Witajcie!

W dzisiejszej notce chciałabym przedstawić Wam szampon oczyszczający do włosów z cytryną i białą glinką firmy Garnier z serii Ultra Doux. Skusiłam się na ten szampon już jakiś czas temu, po przeczytaniu wielu pozytywnych recenzji w internecie. 


Szampon znajduje się w wysokiej, nieprzezroczystej butelce wykonanej z dość twardego plastiku. Butelka zamykana jest na plastikowy zatrzask, który dość ciężko się otwiera. 
W butelce znajduje się 400ml szamponu. W sprzedaży dostępne są także mniejsze butelki o pojemności 250ml.


Szampon ma typową, średniogęstą konsystencję. Łatwo wydobywa się go z butelki. Bardzo dobrze rozprowadza się go na włosach. Szampon bardzo dobrze się pieni, jest też dzięki tamu bardzo wydajny - na umycie długich włosów potrzeba naprawdę niewielką ilość produktu. 
Szampon bardzo dobrze oczyszcza włosy i troszkę zmniejsza ich przetłuszczanie, przedłużając ich świeżość. Włosy po myciu są puszyste, dość miękkie. Szampon nie plącze włosów, również nie wysusza ich. Nie podrażnia też skóry głowy.
Szampon ma zapach bardzo intensywny i długo utrzymujący się na włosach po umyciu. Zapach ten jest ładny i przyjemny, ale dość specyficzny i trudny do jednoznacznego opisania, wyczuwa się w nim nutkę cytrynową.
Szampon jest łatwo dostępny w większości drogerii. Jego cena to ok. 8zł podczas promocji.


Skład:

Zalety:
- średniogęsta konsystencja
- dobrze rozprowadza się na włosach
- bardzo dobrze się pieni
- bardzo wydajny
- bardzo dobrze oczyszcza włosy
- troszkę przedłuża świeżość włosów
- nie plącze włosów
- łatwo dostępny
- przystępna cena

Wady:
- plastikowy zatrzask dość trudno się otwiera


Ogólnie uważam, że szampon jak najbardziej jest warty polecenia. Bardzo dobrze się sprawdza w codziennym użytkowaniu. Polubiłam się z tym szamponem i myślę, że jeszcze kiedyś z pewnością do niego wrócę :)

Moja ocena: 5,5/6



PS. Ostatnio dotarły do mnie 2 paczki z wygranymi w rozdaniach :)

Pierwsza z nich to wygrana w rozdaniu na blogu http://networkerka.blogspot.com


Druga z nich to wygrana w rozdaniu na blogu http://apetytnastyl.blogspot.com


Bardzo Wam dziewczyny dziękuję za super nagrody!!! :*


Pozdrawiam wszystkich cieplutko,
Camille



23 komentarze:

  1. Lubię szampony z serii ultra doux Garniera :) używałam tego z granatem i drożdżami piwnymi :) ogólnie byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakupiłam nie dawno wersję lawendową, zobaczymy czy spisze się podobnie. Nie ma jak wygrane, które cieszą-gratki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam odżywkę z tej serii i jest bardzo fajna więc na szampon pewnie też się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj zużyłam wersję z granatem i zapewne za jakiś czas powrócę do szamponów Garniera, będę miała ten na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranych :)
    Mnie kusi szampon z serii masło karite i awokado, bo odżywka była świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranych, a szampony garniera lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślałam właśnie nad zakupem tej wersji tego szamponu i przy najbliższych zakupach się na niego zdecyduję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szampon prezentuje się bardzo fajnie - lubie wszystko, co zawiera glinkę :)
    Gratuluje wygranych w rozdaniu - uwielbiam ten żel z Balei :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny szampon:-) jakoś nie widziałam go w drogeriach. Muszę się za nim rozejrzeć:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranych

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam ten szampon i u mnie się on spisał:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że nagrody się podobają i jeszcze raz udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. używałam tego z avocado :) tego chyba nie będę mogła wypróbowac ponieważ moje włosy sa raczej suche i raczej nie przetłuszczają się

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawe, czy poradziłby sobie z moimi przetłuszczającymi się włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. chciałabym wypróbować odżywki z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Someone I work with visits your site regularly and recommended it in my experience to read as well. The writing style is great and also the content is top-notch. Thanks for the insight you supply the readers!
    jeux video
    jeux action
    >jeuxactu

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy! Może wypróbuję. Zachęca mnie ta glinka, która powinna "tonizować" skórę głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę miłego użytkowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kupiłam go kiedyś jako szampon zabierany na basen, bo myślałam, że standardowo jest napakowany sililkonami ;) a tu niespodzianka (pozytywna oczywiście), bo szampon świetnie oczyszczał, ale przy tym konieczna była odżywka, więc na basen się nie sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. I truly appreciate this article post.Really looking forward to read more. Fantastic.

    http://www.hotgosip.web.id
    http://www.hidroponik.web.id

    OdpowiedzUsuń
  21. This blog is without a doubt awesome and informative. I have picked up helluva handy advices out of this amazing blog. I ad love to come back over and over again. Thanks!

    http://www.fashionista.web.id
    http://www.cordgitar.web.id

    OdpowiedzUsuń
  22. There is definately a great deal to know about this issue. I really like all of the points you have made.

    http://www.gadgetnesia.web.id

    OdpowiedzUsuń