sobota, 25 stycznia 2014

Max Factor - Facefinity All Day Flawless, Podkład do twarzy 3 w 1


Witajcie!

Dziś przychodzę do Was z recenzją podkładu, w który zaopatrzyłam się już jakiś czas temu podczas rossmanowej promocji -40% na kolorówkę. O tym podkładzie czytałam wcześniej wiele dobrych opinii, więc postanowiłam się w końcu się na niego skusić i przetestować, jak u mnie sprawdzi się to niezwykłe połączenie podkładu, bazy pod makijaż i korektora w jednym kosmetyku.
Co więc z tego testowania wyszło? Zapraszam do czytania recenzji :)






Podkład znajduje się w butelce wykonanej z dość ciężkiego i grubego szkła, zamykanej plastikową zatyczką. Butelka posiada plastikową pompkę, którą bardzo wygodnie dozuje się odpowiednią ilość podkładu. Pompka nie zacina się, nie zapycha, nie sprawia ogólnie żadnych problemów. W opakowaniu znajduje się 30ml podkładu. 
Butelka fabrycznie jest zapakowana w przezroczystą folię, więc kupując podkład mamy pewność że nikt go przed nami nie otwierał i nie macał. Jak dla mnie takie rozwiązanie to naprawdę duży plus! 


Podkład posiadam w najjaśniejszym dostępnym odcieniu - Nude nr 47. Kolor ten jest naprawdę jasny, świetnie nadaje się dla posiadaczek jasnych i bladych cer. 
Podkład ma średniogęstą konsystencję. Bardzo dobrze rozprowadza się go na skórze, nie tworzy zacieków i nieestetycznych plam. Świetnie stapia się ze skórą, nie tworzy efektu maski. Jest bardzo trwały, trzyma się na twarzy w nienaruszonym stanie przez cały dzień i nie ściera się. Podkład jest bardzo wydajny, starcza na długi czas. Duży plus daję mu za to, że posiada filtr SPF 20.
Krycie podkładu mogę ocenić jako naprawdę bardzo dobre - super kryje wszelkie niedoskonałości skóry, przebarwienia i rozszerzone naczynka.
Podkład jest idealny dla cery tłustej! Super matuje skórę na długi czas, cera nie błyszczy się i nie świeci.
Z racji tego, że podkład ma silne właściwości matujące, niezbyt nadaje się do innych rodzajów cer, ponieważ mógłby je nadmiernie wysuszyć. Może również podkreślać suche skórki. 
Zapach podkładu jest bardzo subtelny i prawie ledwie co wyczuwalny. Po chwili po rozprowadzeniu go na skórze, zapach jest praktycznie już zupełnie niewyczuwalny. 
Cena podkładu jest dość wysoka i wynosi 60zł. Tak jak już wcześniej wspominałam, na podkład skusiłam się podczas rossmanowej promocji -40% na kolorówkę, więc za podkład zapłaciłam ok. 35zł.


Zalety:
- jasny odcień
- średniogęsta konsystencja
- bardzo dobrze rozprowadza się na skórze
- nie tworzy efektu maski, zacieków i plam na skórze
- świetnie stapia się ze skórą
- bardzo trwały, trzyma się na twarzy cały dzień
- nie zapycha porów
- bardzo dobrze kryje
- bardzo wydajny
- bardzo dobrze matuje skórę na długi czas
- zapach jest bardzo subtelny
- bardzo wygodne i eleganckie opakowanie z pompką

Wady:
- może delikatnie wysuszyć skórę
- może podkreślać suche skórki
- dość wysoka cena (60zł)


Jak dla mnie, to jest to obecnie jeden z najlepszych podkładów jakie do tej pory miałam okazję przetestować. Świetnie matuje skórę, świetnie kryje wszelkie niedoskonałości i trzyma się cały dzień na swoim miejscu! Jednym słowem to podkład idealny dla posiadaczek tłustych cer. Z całą pewnością jeszcze nie raz do niego wrócę, bo jest naprawdę warty uwagi! 

Moja ocena: 6/6
 

PS. W tym tygodniu dotarła do mnie paczka z nagrodami firmy Armed wygranymi w rozdaniu na blogu http://dezemka.blogspot.com. Nagrody są naprawdę super, bardzo za nie dziękuję! :*




Pozdrawiam wszystkich bardzo gorąco w ten mroźny wieczór!
Camille


22 komentarze:

  1. Też go lubię, mam już drugie opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam :) ale kończy mi się mój podkład więc może wypróbuję nowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio tak mnie kusi ten podkład, że chyba go w końcu kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm, chcialam go kupic, ale mam cere normalna z tendencja do przesuszania sie. Ciekawe, czy wymieszanie go z podkladem nawilzajacym daloby lepsze nawilzenie.:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję kolejnej wygranej :)

    Ja również bardzo lubię ten podkład, niestety przez problem podkreślania skórek zmuszona jestem mieszać go z innym podkładem- z Dermiką tworzą duet idealny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam go i u mnie też bardzo fajnie się sprawdzał ;) Wybrałam nieco za ciemny odcień, ale i tak dobrze dopasował się do mojej skóry ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasem warto wydać więcej i być zadowolonym z produktu. Z pewnością wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię go i ja.
    Ale ostatnio zachwycam się innym "maxfactorowym" podkładem - w musie :) Jest rewelacyjny. :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy go nie miałam choć polowałam na niego jak będzie w promocji. Nie doczekałam się, bo gdy przerzuciłam się na minerały żaden płynny podkład już teraz nie zawita na mojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gdyby nie ta cena, to bym brała :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się pompka w tym podkładzie ;) Szkoda tylko, że cena jest taka wysoka ;/
    Gratuluję wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba sporbuje wykombinowac sobie probke przed zakupem tego podkladu, bo cena do najnizszych nie nalezy a chce byc pewna ze kupuje produkt dobry dla mojej skory :) gratuluje tez wygranej. pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Podkład fajny, ale u mnie pewnie podkreślił mi moje suche skórki. Gratuluję wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jestem ciekawa czy by poradził sobie z moją tłustą skórą w strefie T :)

    OdpowiedzUsuń
  15. 60zł bym za podkład nie dała! Chyba, że działałby na mnie totalnie bez żadnych MINUSÓW :) Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w moim konkursie, gdzie do wygrania są 3 zestawy kosmetyków Mythos :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To mój ulubiony podkład. Mam cerę mieszaną z bardzo suchymi policzkami i nigdy mi nie wysuszył skóry, ani jej nie ściągał. Cały dzień wyglądała na "zdrową" i nawilżoną. W moim odczuciu nadaje się on znakomicie do cer suchych czy normalnych. Może to zależy od tego czy nakładamy go bezpośrednio na skórę czy wcześniej stosujemy jakiś krem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie prezentuje się ten podkład, ale chyba jest nie dla mnie, bo mam mieszaną cerę i mógłby mi wysuszyć policzki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo lubiłam ten podkład tylko jak dla mnie był nie wydajny

    OdpowiedzUsuń
  19. zainteresował mnie ten podkład:) wykończę swój i wypróbuję ten :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zastanawiam się nad nim. Miałam skusić się na promocji w Rossmanie, ale naczytałam się niezbyt pochlebnych recenzji i nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę sobie wziąć próbkę do przetestowania, bo widzę, że opinie na temat tego podkładu bardzo się różnią.

    OdpowiedzUsuń
  22. Really appreciate you sharing this blog post.Much thanks again. Great. sbobet88

    OdpowiedzUsuń